- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FORZONE KACPER SKIBA
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Wyskoczyła mi reklama na tik toku projektora, że strony internetowej projektOk.pl. Reklamują się oni kupnem takiego sprzętu że zniżka-25% co przyciąga uwagę. Wchodząc na ich stronę można śmiało dodać produkt do koszyka , I zakupić z ową zniżka. Niestety trzeba dobrze doczytać informacje zawarte na stronie. Dopiero po zamówieniu i opłaceniu, po ok. Tygodniu jak nie wyslali mi produktu zainteresowałam się tym. I faktyczny zakup polega u nich na tym że ta kwota którą przesłałam (myśląc że zakupiłam prpdukt) okazała się jakimś zadatkiem... skonsultowałam się z Centrum porad konsumenckich i otrzymałam taka odpowiedź: Szanowna Pani, Przejrzałam treść strony internetowej oraz "warunków świadczenia usług" i wyjaśniam, że zawierają one cały szereg nieprawidłowości i postanowień niezgodnych z prawem chroniącym konsumentów. Najważniejsza dla Pani jest jednak okoliczność, że nie zachodzi żaden z przypadków, w których doszłoby do utraty prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Nie ma też żadnych przeszkód, by konsument odstąpił od umowy przed otrzymaniem towaru - możliwość taka pojawia się bowiem od momentu zawarcia umowy. Nie jest możliwe również pobieranie jakichkolwiek kwot przy skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, z wyjątkiem wyraźnie określonych w ustawie o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 z późn. zm.), a jakikolwiek "zadatek" do nich nie należy. W Pani indywidualnej sprawie sugeruję zatem wystosowanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie - po upływie 14 dni od doręczenia tego odstąpienia od umowy - wezwania do zapłaty, w którym zażąda Pani zwrotu pieniędzy, wyznaczając ostateczny termin tego zwrotu pod rygorem wystąpienia na drogę sądową oraz zawiadomienia o nielegalnych i nierzetelnych praktykach przedsiębiorcy właściwego inspektoratu Inspekcji Handlowej. Wezwanie takie należy wysłać listem poleconym, zachowując jego kopię oraz potwierdzenie nadania. W razie braku zwrotu pieniędzy, może Pani wytoczyć powództwo przeciw przedsiębiorcy, jednak sugeruję uprzednie skorzystanie z jeszcze jednej próby polubownego załatwienia sprawy w postaci pomocy powiatowego albo miejskiego rzecznika konsumentów, który ma ustawową możliwość wystąpienia do przedsiębiorcy - być może doprowadzi to do załatwienia Pani sprawy. Wyslalam rezygnację pisemnie i wyslalam poleconym na adres firmy. Po czym poinformowałam jeszcze firmę mailowo że taka rezygnację wyslalam i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Do dziś brak kontaktu. (czytaj więcej)
Zapłaciłem za przedsprzedaż, po 2 miesiącach dostałem maila i zapłaciłem za urządzenie, po 3 tygodniach urządzenie dalej nie przyszło. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie polecam, jak coś jest w okazyjnej cenie, to zazwyczaj lepiej dopłacić i kupić od sprawdzonego źródła niż od [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dnia 14.06.2024 złożyłem zamówienie na projektor nr zamówienia 918. Na stronie jest informacja że sprzedaż została zakończona i że będą jakieś informacje a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej informacji i żadnej odpowiedzi po wysłaniu kilku wiadomości e-mail. Proszę o informację Pozdrawiam (czytaj więcej)
Cóż, sprawa wygląda tak, jak u reszty. Pokusiłam się na projektor z tiktoka dnia 12 sierpnia. Wysłałam przelew i czekałam na wysyłkę produktu, jej czas to miało być max. 48h. Po kilku dniach napisałam do nich maila i dostałam odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej o treści „iękujemy za wiadomość oraz za dokonanie płatności za zamówienie nr 1811 złożone 12 sierpnia. Obecnie Pańskie zamówienie jest częścią naszej trwającej przedsprzedaży, co może wpłynąć na czas realizacji i dostawy. Przekażemy więcej informacji oraz szczegóły dotyczące wysyłki wkrótce po zakończeniu etapu przedsprzedaży. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania i prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie, Zespół CinePro”. Minął już grubo ponad miesiąc, a zamówienia oczywiście nadal nie ma. Napisałam 2 kolejne maile z prośbą o informację, ale brak jakiegokolwiek odzewu, a istotna cine-pro.pl przestała istnieć. Najwidoczniej dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mój błąd, pewnie będę musiała to załatwiać inaczej, by odzyskać pieniądze, ale poczekam jeszcze do końca miesiąca.(czytaj więcej)
5 sierpnia zakupiłam projektor(139,99zl) który wyświetlił mi się na portalu społecznościowym Tik Tok kiedy to pisze jest 18 sierpnia brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym i informacji na temat projektora. Czuję się oszukana i domyślam się,że zostałam okradziona z tych 140zl. Pisałam na maila jaki był podany do kontaktu lecz tam też brak wiadomości zwrotnej. Mam nadzieję że pieniądze zostaną mi zwrócone.(czytaj więcej)
14.06.2024r zakupiłem projektor za 150.98zł u Pana [dane usunięte przez moderatora] Forzone do dzis tj. 13.08.2024r nie otrzymałem ani towaru ani zadnej informacji o przesyłce a z firmą nie ma mozliwosci kontaktu! Jawne oszustwo!!! Mysle ze aby odzyskac pieniazki chyba trzebaby zlozyc pozew zbiorowy na tą firmę bo pojedyncza transakcja jest na zbyt małą kwote aby cokolwiek zdzialac. Oczekuje towaru lub zwrotu poniesionych kosztów (czytaj więcej)
Projektor ze strony zakupiony 20.06.2024 zapłacone przelewem ponad 150 zł, dziś mamy sierpień i brak dalszych informacji co z produktem. Jednym słowem Pan znalazł szybko sposób na zrobienie pieniędzy przez nieuczciwość (czytaj więcej)
Zamówiony projektor z CinePro w dniu 03.08.2024 i opłaceniu powstała cisza brak możliwości kontaktu z właścicielem firmy po napisaniu emaili nikt nieodpowiada .(czytaj więcej)
Witam Dnia 25 lipca zamówiłem projektor na stronie - cine-pro.pl, odrazu opłaciłem 139,99 za projektor, 11.99 za przesyłkę ( która miała być rzekomo darmowa ) do paczkomatu, łącznie 151,98 zł, na co mam potwierdzenie. Po czym 26 lipca dostałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, i dalej cisza, po wysłaniu paru wiadomości z prośbą o informacje odnośnie mojego zamówienia, na adres podany na stronie - kontakt@cinepro.fun, też niestety żadnej odpowiedzi. Liczę na rozwiązanie tego problemu, może tutaj się uda, bo czuję się po prostu perfidnie oszukany, nie są to jakieś duże pieniądze, no ale jednak. (czytaj więcej)
12.04. Zakupiłam projektor na stronie https://pixlyplace.eu za kwotę 141, 98 zł. Dostałam drugiego maila z informacją o dopłacie gdzie nie było mowy do drugiej płatności. Napisalam do nich czy istnieje ewentualnie platnos za pobraniem w przpadku gdymym chciala zaplacic ta druga transze, odpisali ze nie. Żądam zwrotu poniesionych kosztow i odstąpienia od umowy omijać ich szerokim łukiem.(czytaj więcej)