Publiczna
Rozwiązana

Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarki

Dzień dobry. W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I ta sytuacja nie zmienia się od trzech miesięcy. Zapłaciłem już pierwszą wymaganą ratę za pralkę (po tych dwóch promocyjnych). Kilkukrotnie próbowałem kontaktu ze sklepem - przez infolinię, przez formularze kontaktowe. Na infolinii byłem zapewniany, że takie rozliczenia zajmują 2-3 dni i odbywają się z automatu. Kontakt przez formularz uciął się po podaniu numeru przesyłki. Nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego do tej pory nie otrzymałem rozliczenia. W chwili obecnej sytuacja wygląda tak, że płacę raty za pralkę, której nie mam, bo oddałem ją do sklepu. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków lub rozwiązania umowy kredytowej i zwrotu już wpłaconej raty.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]