2024-09-19 godz: 07:30
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Rozwiązana

Brak towaru, brak kontaktu

W dniu 11 września 2024 r. zamówiłam "Psi patrol wieża obserwacyjna z 6 autkami" 13 września status zamówienia wysłane, nie otrzymałam linku z numerem przesyłki do śledzenia jej. Próbuję dodzwonić się do firmy ale słyszę komunikat "wybrany numer jest niedostępny" brak odpowiedzi również na wysłane zapytania. e-mail podany również w zamówieniu. Oczekuję kontaktu od firmy i udostępnienia prawidłowego numeru przesyłki do jej śledzenia. Paczka ekonomiczna Poczty Polskiej z UK zwykle trafia do odbiorcy w ciągu 3-5 dni. Czy próbujecie mnie Państwo oszukać? Pismo do odpowiednich organów w przygotowaniu.


Wiadomości [10]

2024-09-19 godz: 08:19
Od
M.M.

2024-09-19 godz: 12:18
Od
M.M.

Historia lubi się powtarzać, właśnie na maila otrzymałam odpowiedź, że przesyłka wysłana dopiero 18.09.2024 r. z Amsterdamu i oczywiście błędny numer przesyłki czyli nie do zlokalizowania. Oczekuję prawdziwych danych przesyłki do śledzenia. Jednocześnie informuję o czym powiadomiłam w mailu, że nie wyrażam zgody na żadne dodatkowe opłaty za przesyłkę (celne) ponieważ taka informacja nie była przedstawiona na stronie sklepu w dniu zakupu.

2024-09-19 godz: 12:19
Od
pilkomania.pl

Wiadomość do klienta z informacją gdzie znajduje się zamówienie została wysłana.

2024-09-27 godz: 06:26
Od
M.M.

W dniu 26.09.2024 r. odmówiłam odbioru paczki z zamówienia w sklepie pilkomania.pl nr zamówienia 9180 z dnia 11.09.2024 r. By odebrać paczkę musiałabym zapłacić opłatę celną. Takiej informacji nie było przy zakupie ani w regulaminie sklepu. W dniu 20.09.2024 r. odstąpiłam od umowy zakupu towarów zamówionych w w/w zamówieniu. Moje odstąpienie zostało zaakceptowane i poproszono mnie o kontakt z działem reklamacji pod adresem reklamacjeecomm@gmail.com. Z działem prowadziłam obszerną korespondencję e-mail informującą, że nie zamierzam odebrać przesyłki obciążonej dodatkowymi opłatami. W dniu 26.09.2024 r. przesłałam kolejną informację włącznie z załącznikami zdjęć odmowy odbioru przesyłki. Ponadto przesyłka zapakowana była w sposób nie chroniący towaru wewnątrz - worek foliowy. Podejrzewam że towary plastikowe w środku były połamane/zniszczone. Wobec powyższego proszę o niezwłoczny zwrot moich środków w wysokości 169,99 zł. na rachunek podany w wyżej przedstawionym zamówieniu w terminie ostatecznym do 14 dni kalendarzowych. Proszę nie żądać ode mnie podania numeru konta w wiadomości e-mail ze względu bezpieczeństwa danych. Numer rachunku widnieje w zaksięgowanej (mam nadzieję) przez Państwa mojej płatności wraz z numerem zamówienia. Oczekuję pozytywnego dla mnie zakończenia sprawy w terminie do 14 dni roboczych. W przeciwnym wypadku kieruję sprawę do organów ścigania oraz UOKiK. Z poważaniem M.M.

2024-09-27 godz: 07:54
Od
pilkomania.pl

Witam, prosimy o podanie Państwa danych w celu wykonania przelewu ze zwrotem za zamówienie.

2024-09-27 godz: 09:02
Od
M.M.

Podałam dane w wiadomości e-mail oczywiście oprócz nr rachunku bankowego ze względów bezpieczeństwa w sieci. Nr rachunku powinien być w dokumentach księgowych - zapłata za zamówienie nr 9181

2024-09-27 godz: 12:12
Od
pilkomania.pl

Witam, zwrot środków został zlecony dla Państwa.

2024-09-27 godz: 12:17
Od
M.M.

Bardzo dziękuję, w chwili otrzymania przelewu na rachunek bankowy zamknę sprawę

2024-09-27 godz: 12:22
Od
pilkomania.pl

Witam, powinni Państwo otrzymać lada moment przelew. Jeśli coś nie będzie zgodne, prosimy o kontakt w wiadomości mailowej i zweryfikujemy sprawę.

2024-09-27 godz: 16:05
Od
M.M.

Zwrot pieniędzy wpłynął na rachunek bankowy. Bardzo dziękuję za szybkie rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy. Sprawę uważam za zakończoną.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]