- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 02.07.2024 dokonałam zakupu sukienki w sklepie internetowym FASARDI https://www.fasardi.com/ płacąc za pośrednictwem usługi blik kwotę 184,39zł. Towar jednak zwróciłam, a dniu 12.07.2024 otrzymałam od firmy maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu wraz z informacją, że w ciągu 14 dni otrzymam środki na konto - nie otrzymałam faktury korygującej zakup. Do dnia dzisiejszego przelew zwrotny nie wpłynął na moje konto, a ze sklepem nie ma żadnego kontaktu – telefon nie odpowiada, a sklep nie reaguje na kontakt poprzez pocztę elektroniczną, WhatsApp, Messenger, Instagram. kilkukrotnie mailowo wysyłałam wezwanie do zapłaty, w tym ostatnie określiłam jako przedsądowe z dnia 13.08.2024 – na żadne z tych wezwań nie otrzymałam odpowiedzi, poza informacją z dnia 12.08.2024 wysłaną przez automat obsługujący pocztę elektroniczną o problemie z dostarczeniem mojej wiadomości. Podobne prośby kierowałam również za pośrednictwem Messenger i WhatsApp – na żadną nie otrzymałam odpowiedzi. Dodatkowo nie mogę zalogować się na konto, które zakładałam w sklepie – nie działa reset hasła. Ponadto reklamy sklepu nadal pojawiają się na Facebook i Instagram, a w opiniach sklepu na koncie Facebook pojawiają się kolejne opinie klientek, które podobnie jak ja mają problem z otrzymaniem środków za zwrócony towar. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.