Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrócony towar

W dniu 02.07.2024 dokonałam zakupu sukienki w sklepie internetowym FASARDI https://www.fasardi.com/ płacąc za pośrednictwem usługi blik kwotę 184,39zł. Towar jednak zwróciłam, a dniu 12.07.2024 otrzymałam od firmy maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu wraz z informacją, że w ciągu 14 dni otrzymam środki na konto - nie otrzymałam faktury korygującej zakup. Do dnia dzisiejszego przelew zwrotny nie wpłynął na moje konto, a ze sklepem nie ma żadnego kontaktu – telefon nie odpowiada, a sklep nie reaguje na kontakt poprzez pocztę elektroniczną, WhatsApp, Messenger, Instagram. kilkukrotnie mailowo wysyłałam wezwanie do zapłaty, w tym ostatnie określiłam jako przedsądowe z dnia 13.08.2024 – na żadne z tych wezwań nie otrzymałam odpowiedzi, poza informacją z dnia 12.08.2024 wysłaną przez automat obsługujący pocztę elektroniczną o problemie z dostarczeniem mojej wiadomości. Podobne prośby kierowałam również za pośrednictwem Messenger i WhatsApp – na żadną nie otrzymałam odpowiedzi. Dodatkowo nie mogę zalogować się na konto, które zakładałam w sklepie – nie działa reset hasła. Ponadto reklamy sklepu nadal pojawiają się na Facebook i Instagram, a w opiniach sklepu na koncie Facebook pojawiają się kolejne opinie klientek, które podobnie jak ja mają problem z otrzymaniem środków za zwrócony towar. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.


Wiadomości [2]

2024-09-18 godz: 22:31
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-09-19 godz: 11:38
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot dzisiaj zostanie zrealizowany.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]