2024-09-18 godz: 11:49
Od
avatar-urlP.L.
Publiczna
Otwarta

Zbyt długie czekiwanie na przesyłkę

09.09.2024 zamówiłem w sklepie internetowym klocki, które miały być prezentem urodzinowym dla chrześniaka. Po kilku dniach napisałem do sklepu, kiedy dotrze przesyłka, ponieważ za kilka dni były urodziny i obawiałem się ze nie zdążą z wysyłką, która miała być w przeciągu 24h od zamówienia (taki był napis przy zamawianym produkcie). Otrzymałem wiadomość, że w ich regulaminie napisane jest: czas oczekiwania od 5 do 15 dni. Trudno, zostałem wprowadzony w błąd. Urodziny już się odbyły i musiałem kupić inny prezent. Mógłbym zaczekać na przesyłkę ale czytając inne opinie o sklepie, okazuje się że mogę mieć kolejną niespodziankę, czyli opłatę cła aby odebrać przesyłkę. Dla tego rezygnuję z tego zakupu i proszę o zwrot pieniędzy za zakupiony towar.


Wiadomości [3]

2024-09-18 godz: 13:14
Od
pilkomania.pl

Klient nie skontaktował się z nami w celu zwrotu środków, środki zostaną zwrócone klient dostał wiadomość.

2024-09-19 godz: 13:00
Od
P.L.

Oczywiście skontaktowałem się z pilkomania.pl. Prosili mnie o przesłanie sprawy na adres: reklamacjeecomm@gmail.com, aby opisać całą sprawę podać numer zamówienia i mieli się do mnie odezwać. Niestety nie było odzewu. Znalazłem na ich stronie formularz odstąpienia od umowy, wypełniłem go, podpisałem i skan wysłałem do nich, wraz z numerem konta na które mają zwrócić pieniądze. Dostałem odpowiedż: Witamy, proponuje dostarczenie paczki raz jeszcze tym razem w trybie ekspresowym ( nawet kilka dni ) Dodatkowo otrzymają Państwo od nas rekompensatę w wys 50zł. Czy pasuję Państwu takie rozwiązanie? Odpisałem: Nie dziękuję, poza tym nie mam pewności ile będę musiał zapłacić za opłatę celną, o której czytam w negatywnych komentarzach. Jak pisałem wcześniej, nie jest mi już potrzebny zamawiany przedmiot, który miał być prezentem urodzinowym.(urodziny były 15.09.2024) Proszę o zwrot całości wpłaconych pieniędzy na moje konto. I dostałem taką odpowiedż: Dzień dobry, Niestety nie możemy cofnąć zamówienia, ponieważ jest ono już w drodze. Oczywiście, występuje możliwość zwrotu, jest na to, nawet 14 dni od odebrania zakupionego produktu przez klienta. Zwroty są przyjmowane na Polski adres, bez podania przyczyny. Czy możemy się tak umówić? pozdrawiam, Adrian Specjalista ds. obsługi klienta Brak mi słów, jedno wielkie oszustwo !!! Przecież sklep odpisał, zaraz po założeniu sprawy: Klient nie skontaktował się z nami w celu zwrotu środków, środki zostaną zwrócone klient dostał wiadomość.

2024-09-20 godz: 09:50
Od
pilkomania.pl

Witam, Klient został skierowany do działu w celu zwrotu środków,


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]