- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 10.09.2024 złożyłam zamówienie na kurtkę, ale jeszcze tego samego dnia zgłosiłam swoją anulację. Od tamtej pory nie mam kontaktu ze sprzedawcą, nie odpowiada na maile, niektóre nie docierały, bo podane adresy okazały się fałszywe. Dzisiaj trafiłam na opinie owej firmy, która okazuje się nieuczciwa, nie szanuje praw konsumenta i nie odpowiada na liczne wiadomości od kupujących. Nie mam pojęcia do jakiego kraju miałby iść zwrot, myślałam że firma jest polska i mieści się w tym kraju, a w śledzeniu widzę, że wszystko wędruje z Chin. Przeraża mnie myśl dokąd miałabym nadesłać zwrot, a jeszcze bardziej nieodzyskanie pieniędzy za towar. Owej paczki nie zamierzam odbierać, ale czy odzyskam pieniądze??