2024-09-16 godz: 16:02
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Otwarta

Rezygnacja z zmówienia i zwrot pieniędzy

Dnia 10.09.2024 złożyłam zamówienie na kurtkę, ale jeszcze tego samego dnia zgłosiłam swoją anulację. Od tamtej pory nie mam kontaktu ze sprzedawcą, nie odpowiada na maile, niektóre nie docierały, bo podane adresy okazały się fałszywe. Dzisiaj trafiłam na opinie owej firmy, która okazuje się nieuczciwa, nie szanuje praw konsumenta i nie odpowiada na liczne wiadomości od kupujących. Nie mam pojęcia do jakiego kraju miałby iść zwrot, myślałam że firma jest polska i mieści się w tym kraju, a w śledzeniu widzę, że wszystko wędruje z Chin. Przeraża mnie myśl dokąd miałabym nadesłać zwrot, a jeszcze bardziej nieodzyskanie pieniędzy za towar. Owej paczki nie zamierzam odbierać, ale czy odzyskam pieniądze??


Wiadomości [1]

2024-09-16 godz: 21:39
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]