- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 9 sierpnia dokonałam zwrotu zamówienia (zakup online gwarantuje ustawowo możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość) . Zamówienie dotarło do firmy w dniu 12 sierpnia - mam potwierdzenie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego pisania w tej sprawie. Jeden raz otrzymałam taką odpowiedź: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 06.09 bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts" 9 września minął, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma! Czuję się okradziona i wzywam firmę do natychmiastowego zwrotu pieniędzy.