2024-09-13 godz: 07:30
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu

18 lipca dokonałam zakupu produktów które na mnie nie pasowały. W związku z prawem miałam możliwość odesłania ich w ciągu 14 dni. 24 lipca nadałam przesyłkę za pośrednictwem przewoźnika DPD. Otrzymałam potwierdzenie od sklepu ze paczka dotarła i pieniądze zostaną zwrócone na moje konto. Minęły juz prawie 2 miesiące i zwrotu pieniędzy nie otrzymałam mimo wielokrotnego upominania się. Tydzien temu otrzymałam informacje ze platnosc zostala przekazana do ksiegowosci a platnosci nie ma. Prosze o poradę co mogę zrobić w takiej sytuacji aby odzyskać skutecznie pieniądze.


Wiadomości [1]

2024-09-13 godz: 21:56
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]