- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 22 lipca zamówiłam w firmie Stone Skirts przez stronę internetową dwa produkty. Ze względu na wydłużony czas dostawy, a przy okazji moją nieobecność w kraju nie odebrałam przesyłki o czym poinformowałam Stone Skirts mailowo. Uzgodniliśmy, że paczka do nich wróci a oni zwrócą moje środki. W dniu 12.08 otrzymałam informację, że zwrot zamówienia został zarejestrowany i zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, 22.08 napisałam maila do Stone Skirts aby potwierdzić, że zwrot zostanie do mnie nadany w dniu 30.08 (tak wypadało 14 dni roboczych), uzyskałam wtedy informację że "firma przechodziła intensywny okres rozwojowy" i że przedłużają mój termin zwrotu środków do dnia 06.09. W dniu 06.09 ponownie odezwałam się do Stone Skirts ponieważ nadal nie otrzymałam żadnych pieniędzy na konto z tytułu zwrotu, aby uzyskać potwierdzenie że w dniu 6 września (tak jak się zobowiązywali) środki zostaną do mnie nadane, otrzymałam informację że zwrot nastąpi następnego dnia (07.09 - sobota). W dniu 10.09 napisałam ponownie maila do firmy Stone Skirts z informacją, że proszę o natychmiastowy zwrot środków, ponieważ nadal ich nie otrzymałam. Firma ma wyłączony/niedostępny telefon, na maila z wczoraj nie odpisuje. Jestem już zażenowana całą tą sytuacją, bo moim prawem jest uzyskanie zwrotu środków za zwrócone zamówienie. Oczekuję aby firma Stone Skirts odesłała mi moje pieniądze za zamówienie internetowe w trybie PILNYM, w przeciwnym razie sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK.