2024-09-06 godz: 13:28
Od
avatar-urlA.N.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, Dokonałam zamówienia internetowego w firmie Stone Skirts. Według informacji podanej na ich stronie, termin realizacji to 14 dni. Otrzymałam maila, potwierdzającego, że towar otrzymam 1 sierpnia 2024. 2 sierpnia otrzymałam maila (po moim zapytaniu), że nie wyrobili się z realizacją zamówienia i paczka zostanie do mnie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych. 11 sierpnia przypomniałam się ponownie i znów otrzymałam maila, że wysyłka planowana jest do końca przyszłego tygodnia, czyli do 23 sierpnia. W związku z tym, że wyjeżdżałam na wakacje, na których miałam użyć zamówiony towar, odpowiedziałam, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i jak formalnie możemy tego dokonać. 12 sierpnia otrzymałam maila potwierdzającego przyjęcie anulacji zamówienia i informację, że zlecany jest zwrot środków do działu księgowości i zwrot powinien nastąpić do 14 dni. 26 sierpnia przypomniałam się, ponieważ nie otrzymałam zwrotu środków i oczywiście otrzymałam maila przepraszającego i tłumaczącego i że do końca sierpnia środki zostaną zwrócone. 2 września znów się przypomniałam (bo środków nie otrzymałam) zastraszając już, że zgłoszę temat do odpowiednich organów. 3 września otrzymałam odpowiedź, że w dniu kolejnym dniu zostanie zlecony zwrot. 4 września spytałam, kiedy mogę spodziewać się środków na koncie i uzyskałam odpowiedź iż powinny się zaksięgować w ciągu kolejnych 48 godzin. Jednak nadal nie ma ich na koncie. W mediach społecznościowych jest założona liczna grupa osób poszkodowanych przez tego producenta. Bardzo proszę o informację, jakie kroki mogę poczynić aby odzyskać pieniądze. Kwota to ponad 400 zł, natomiast uważam, że nie powinno się odpuszczać takim oszustom.


Wiadomości [1]

2024-09-06 godz: 19:44
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]