- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, Dokonałam zamówienia internetowego w firmie Stone Skirts. Według informacji podanej na ich stronie, termin realizacji to 14 dni. Otrzymałam maila, potwierdzającego, że towar otrzymam 1 sierpnia 2024. 2 sierpnia otrzymałam maila (po moim zapytaniu), że nie wyrobili się z realizacją zamówienia i paczka zostanie do mnie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych. 11 sierpnia przypomniałam się ponownie i znów otrzymałam maila, że wysyłka planowana jest do końca przyszłego tygodnia, czyli do 23 sierpnia. W związku z tym, że wyjeżdżałam na wakacje, na których miałam użyć zamówiony towar, odpowiedziałam, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i jak formalnie możemy tego dokonać. 12 sierpnia otrzymałam maila potwierdzającego przyjęcie anulacji zamówienia i informację, że zlecany jest zwrot środków do działu księgowości i zwrot powinien nastąpić do 14 dni. 26 sierpnia przypomniałam się, ponieważ nie otrzymałam zwrotu środków i oczywiście otrzymałam maila przepraszającego i tłumaczącego i że do końca sierpnia środki zostaną zwrócone. 2 września znów się przypomniałam (bo środków nie otrzymałam) zastraszając już, że zgłoszę temat do odpowiednich organów. 3 września otrzymałam odpowiedź, że w dniu kolejnym dniu zostanie zlecony zwrot. 4 września spytałam, kiedy mogę spodziewać się środków na koncie i uzyskałam odpowiedź iż powinny się zaksięgować w ciągu kolejnych 48 godzin. Jednak nadal nie ma ich na koncie. W mediach społecznościowych jest założona liczna grupa osób poszkodowanych przez tego producenta. Bardzo proszę o informację, jakie kroki mogę poczynić aby odzyskać pieniądze. Kwota to ponad 400 zł, natomiast uważam, że nie powinno się odpuszczać takim oszustom.