Publiczna
Otwarta

Anulacja zamówienia i zwrot pieniedzy

Zamówiłam towar 2 tyg temu. Prosiłam o link do śledzenia paczki i niestety za każdym razem odpisują jednym emailem. Podejrzewam skopiowanym. Ze otrzymam link po 7 dniach jeżeli paczka nie zostanie dostarczona. To jest jakiś koszmar. Zapłaciłam z wysyłką 169 zł. Napisałam do nich że chce anulować zamówienie i zadam zwrotu pieniędzy. Narazie jest cisza. Zero odpiwiedzi


Wiadomości [1]

2024-09-06 godz: 13:02
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia. Państwa zamówienie zostało wysłane i jest w drodze. W ramach rekompensaty proponujemy 45% zwrotu kosztów.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]