- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
dnia 08.06.24 zamówiłam dwie suknie na modacatalina.pl i opłaciłam zakup. Towar otrzymałam po kilku dniach, dnia 22.06.24 zdecydowałam zwrócić zamówiony towar. Dnia 01.07 otrzymałam wiadomość: Informujemy, że rozpoczęło się przetwarzanie Twojego zwrotu numer R/Mod/2024/06/22/42940. Oto dalsza korespondencja: 06-08-2024/ 09:45:44 Dzień dobry. Chciałam uzyskać informację dotyczącą zwrotu płatności za odesłane suknie. Z poważaniem[dane usunięte przez moderatora] 07.08.24 Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/06/22/42940 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. 20-08-2024/ 15:34:59 Dzień dobry. Zwrot wpłaty nadal nie nastąpił mimo, że od wiadomości od Państwa z dn. 07.08.24 minęło kilkanaście a nie kilka dni. 21-08-2024/ 16:07:53 Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam 26-08-2024/ 14:50:18 Dzień dobry. Nadal nie mam informacji ani zwrotu kosztów za odesłane rzeczy. 30-08-2024/ 12:19:00 Witam. Proszę o jakikolwiek kontakt. Telefon podany na stronie internetowej milczy. Podaję jeszcze szczegóły transakcji: P24-B2M-V1K-N6R 08-06-2024 (19:14:31) 483,00 PLN odbiorcaCatalina sp. z o.o. 0,00 PLNopłat dodatkowych status Dokonana Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą. Nie ukrywam, że ta kwota ma dla mnie duże znaczenie(jestem samotną mamą dwójki dzieci, pracuję w szkole) i chciałabym ją odzyskać. Z poważaniem zawiedziona klientka firmy catalina