- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł). 26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego. Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...