- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Karko
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Karko dnia 1.09 br, do tej pory, a jest 6.09, nie ma maila potwierdzającego zakup, ani - oczywiście - zakupionych towarów. Na maile i na wysłane wiadomosci na fb nie odpowiadają, telefonów nie odbierają. Oczekuję zwrócenia gotówki lub wysłania rzeczy.(czytaj więcej)
Zakupiłam towar 9.06.2024roku. Od umowy odstąpiłam 24.czerwca i odesłałam towar. 27.06 pozytywnie został rozpatrzony mój zwrot produktu. Do dnia dzisiejszego 2.09.2024 nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany towar. Przypominałam się kilkukrotnie. Ostatnie wezwanie do zapłaty wysłałam 26.08.2024r.(czytaj więcej)
W dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł). 26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego. Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...(czytaj więcej)
Mijają już 2 miesiące jak odesłałam sukienki do Karko, nadal nie zwrócili mi pieniędzy, mimo upominania się o własne pieniądze. Wysyłają mejle, że firma ma problemy, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię… totalnie przykro. Wzbogacają się na cudzych pieniądzach (czytaj więcej)
Na początku maja zamówiłam dwa kombinezony eleganckie na komunię syna. Jeden z nich okazał się za duży i odesłałam go do firmy Karko. Niestety do dziś nie otrzymałam zwrotu należnych pieniędzy, a dostaje jedynie automatyczne maile że zwrot został wysłany do windykacji, że firma ma problemy finansowe itp. Oczekuje zwrotu należnej mi kwoty.(czytaj więcej)
Nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócone sukienki zakupione w kwietniu 2024. Firma ciągle pisze ze przekazuje informacje do działu finansowego. bezskutecznie. Wysłane wezwanie do zapłaty również nie przyniosło skutku(czytaj więcej)
Minął 14 dni na zwrot środków. Dopiero teraz przeczytałam na forum, że firma oszukuje ludzi i nie oddaje pieniędzy za zwroty. Wypierają się problemami finansowymi.(czytaj więcej)
Oczekuję zwrotu środków za dwa zwrócone produkty o łącznej wartości 634,30pln. W dniach 13.05 został pozytywnie rozpatrzony zwrot do zamówienia 660071774 natomiast środki nie zostały zwrócone do dnia dzisiejszego. Podobnie z drugim zwrotem do zk 664965442, który był zaakceptowany przez sprzedawcę 21.05.2024. Wysyłałam kilkakrotnie prośby o informację ad terminu dokonania zwrotu moich pieniędzy. Następnie wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty. Firma na maile odpisuje, że postara się jak najszybciej uregulować należność, albo informuje, że kieruje sprawę do działu finansowego. Czuję się oszukana i zbywana. W Internecie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii przestrzegających przed zakupami w tej firmie ze względu na nie zwracanie pieniędzy za odesłane towary.(czytaj więcej)
Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar. Dostała informację, że zwrot został pozytywnie rozpatrzony w dniu 14.06.2024r, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni. Następnie otrzymałam w mailu informację, że firma ma problemy finansowe i zwrotu pieniędzy nie będzie. Zwróciłam cały zakup na kwotę 408,40zł, oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Do firmy KARKO, zwróciłam zakupione sukienki, do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy, gdy wysyłałam e-maila, odpisywali ,że moja sprawa jest już skierowana do biura obsługi klienta i jak najszybciej otrzymam zwrot, trwa tak to od kwietnia. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy (czytaj więcej)