- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Karko
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Dokonałam zamówienia w sklepie KARKO na kwotę 730,24 05.03.2025, do dziś brak realizacji. Podjęte próby kontaktu e-mail, telefon bezskuteczne. Informacje na temat sklepu które znalazłam w internecie niestety nie są dobre. Obawiam się że zostałam oszukana. Żądam zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
13.07.2024r złożyłam zamówienie w firmie. 28.07. zwróciłam towar. 01.08.2024r otrzymałam informację mailową że sklepu, że zwrot został przyjęty (nr zwrotu 681344500). Nie otrzymałam zwrotu środków. Wielokrotnie kontaktowałam się mailowo z firmą. Od 06.12.2024r maile pozostają bez odpowiedzi. Oczekuję zwrotu środków za zamówienie. (czytaj więcej)
Zakupiłam towar od sprzedawcy, który w terminie zwróciłam, otrzymałam potwierdzenie że uznano mój zwrot co miało miejsce 15 wrześniu. Czekałam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy 375,77 zł wysłałam listowne wezwania do zapłaty na 3 adresy wskazane w KRS firmy dodatkowo zawiadomienie do miejscowego Urzędu Skarbowego. Piszę maile, ale zostają one bez odpowiedzi, zostałam zablokowana na FAcebooku. Listy z wezwaniem do zapąłty zostały odebrane i do dziś nie otrzymam zwrotu kwoty 375,77 zł za zakupiony i zwrócony w terminie towar. Oczekuje zwrotu moich pieniezy które firma KArko Robert KArkowski [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]wraz z odsetakmi(czytaj więcej)
28 lipca zrobiłam zamówienie w sklepie Karko Robert Karkowski przyszły sukienki niestety nie pasował mi rozmiar/ jakość itp 5 sierpnia odesłałam sukienki dostałam powiadomienie że zwrot przyjęty ale mają problemy finansowe. Wysłałam również maile i wezwanie do zapłaty środków w kwocie 1262,56 zł brak na koncie. Oczekuje zwrotu kwoty 1262,56 zł.(czytaj więcej)
Po odesłaniu zamówienia otrzymałam maila dnia 31/07/2024 , ze zwrot został pozytywnie rozpatrzony, i ze w ciągu 14 dni otrzymam zwrot gotówki na konto, do dnia dzisiejszego 19/11/2024 po wielu próbach kontaktu z firmą Karko nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma Karko proponuje kolejny towar zamiast zwrotu gotówki, co mnie nie interesuje.(czytaj więcej)
Odesłałam 3 sukienki ponad 2 tygodnie temu, zwrot przyjęty, pieniędzy brak.. tłumacza się brakiem płynności firmy, cyberatakami, przejęciem firmy przez sp zoo (która miała miejsce w 2023), proponują wymianę. Chce odzyskać pieniądze za towar z odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Zgłosiłam ich do PIH, pisałam do nich mejle ponaglające.(czytaj więcej)
W dn.23.05.2024 zwróciłam zamówiony towar z zachowanym terminem zwrotu. Zwrot został uznany przez firmę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków pomimo wielokrotnej prośby o zwrot. W ostatnim email z dn. 23.08.2024 otrzymałam informację, że przekazują sprawę do działu finansowego. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy w kwocie 1116, 72 zł wraz z odsetkami.(czytaj więcej)
03.06.2024 Firma Karko otrzymała zwrot mojego zamówenia. do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo wilelokrotnych próśb z mojej strony. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniedzy. Kwota 249,36 zł(czytaj więcej)
Zwrocilam towar zgodnie w terminie 14 dni niestety nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Otrzymalam potwierdzenie zatwierdzenia zwrotu I tyle. Pieniedzy nie Otrzymalam. (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Karko dnia 1.09 br, do tej pory, a jest 6.09, nie ma maila potwierdzającego zakup, ani - oczywiście - zakupionych towarów. Na maile i na wysłane wiadomosci na fb nie odpowiadają, telefonów nie odbierają. Oczekuję zwrócenia gotówki lub wysłania rzeczy.(czytaj więcej)