- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Karko
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Po odesłaniu zamówienia otrzymałam maila dnia 31/07/2024 , ze zwrot został pozytywnie rozpatrzony, i ze w ciągu 14 dni otrzymam zwrot gotówki na konto, do dnia dzisiejszego 19/11/2024 po wielu próbach kontaktu z firmą Karko nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma Karko proponuje kolejny towar zamiast zwrotu gotówki, co mnie nie interesuje.(czytaj więcej)
Odesłałam 3 sukienki ponad 2 tygodnie temu, zwrot przyjęty, pieniędzy brak.. tłumacza się brakiem płynności firmy, cyberatakami, przejęciem firmy przez sp zoo (która miała miejsce w 2023), proponują wymianę. Chce odzyskać pieniądze za towar z odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Zgłosiłam ich do PIH, pisałam do nich mejle ponaglające.(czytaj więcej)
W dn.23.05.2024 zwróciłam zamówiony towar z zachowanym terminem zwrotu. Zwrot został uznany przez firmę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków pomimo wielokrotnej prośby o zwrot. W ostatnim email z dn. 23.08.2024 otrzymałam informację, że przekazują sprawę do działu finansowego. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy w kwocie 1116, 72 zł wraz z odsetkami.(czytaj więcej)
03.06.2024 Firma Karko otrzymała zwrot mojego zamówenia. do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo wilelokrotnych próśb z mojej strony. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniedzy. Kwota 249,36 zł(czytaj więcej)
Zwrocilam towar zgodnie w terminie 14 dni niestety nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Otrzymalam potwierdzenie zatwierdzenia zwrotu I tyle. Pieniedzy nie Otrzymalam. (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Karko dnia 1.09 br, do tej pory, a jest 6.09, nie ma maila potwierdzającego zakup, ani - oczywiście - zakupionych towarów. Na maile i na wysłane wiadomosci na fb nie odpowiadają, telefonów nie odbierają. Oczekuję zwrócenia gotówki lub wysłania rzeczy.(czytaj więcej)
Zakupiłam towar 9.06.2024roku. Od umowy odstąpiłam 24.czerwca i odesłałam towar. 27.06 pozytywnie został rozpatrzony mój zwrot produktu. Do dnia dzisiejszego 2.09.2024 nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany towar. Przypominałam się kilkukrotnie. Ostatnie wezwanie do zapłaty wysłałam 26.08.2024r.(czytaj więcej)
W dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł). 26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego. Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...(czytaj więcej)
Mijają już 2 miesiące jak odesłałam sukienki do Karko, nadal nie zwrócili mi pieniędzy, mimo upominania się o własne pieniądze. Wysyłają mejle, że firma ma problemy, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię… totalnie przykro. Wzbogacają się na cudzych pieniądzach (czytaj więcej)
Na początku maja zamówiłam dwa kombinezony eleganckie na komunię syna. Jeden z nich okazał się za duży i odesłałam go do firmy Karko. Niestety do dziś nie otrzymałam zwrotu należnych pieniędzy, a dostaje jedynie automatyczne maile że zwrot został wysłany do windykacji, że firma ma problemy finansowe itp. Oczekuje zwrotu należnej mi kwoty.(czytaj więcej)