2024-08-27 godz: 07:54
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

brak kontaktu ze sprzedawcą

29 lipca otrzymałam zamówione sukienki. Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą uniemożliwia mi zwrot. Po wysłaniu maila otrzymuję komunikat, że wiadomość nie dociera z powodu nieprawidłowo skonfigurowanego serwera. Kilka razy próbowałam i za każdym razem było to samo. Nie ma adresu na który można towar odesłać. Proszę o pomoc w tej sprawie [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-08-27 godz: 21:49
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]