2024-08-22 godz: 13:07
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Rozwiązana

Jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]

Właściciel celowo [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] i zataja swoją politykę wysyłki oraz zwrotu kosztów. Od ponad miesiąca czasu, na stronie vision-x nie można wyświetlić podstawowych zakładek dostępnych na dole strony: ,,Polityka wysyłki,, oraz ,,Polityka zwrotu kosztów,, (sprawdzane na czterech różnych urządzeniach). Nie mówiąc już o tym, że strona ta jest najzwyklejszym Dropshippingiem (o ile w ogóle kiedykolwiek któryś z klientów otrzymał swoją paczkę) projektor tak naprawdę nazywa się Magcubic i zapewne jest do kupienia na chińskich stronach po o wiele niższej cenie. Celowe zagrywki ze strony właściciela typu nie odpisywanie na e-maile do tej pory, aż ktoś pogrozi paluszkiem i w tym momencie wysłanie jedynie bardzo zlewającej odpowiedzi typu: Trwa przedsprzedaż, po zakończeniu wyślemy, również są na porządku dziennym. Firma sprzedająca chińskie projektory pod którymi podszywa się własnym Brandem nie jest w stanie czarno na białym napisać na stronie, bądź odpisać klientowi mailowo ILE jeszcze MUSI czekać DNI, TYGODNI bądź MIESIĘCY aby uzyskać jakąkolwiek informacje o swojej paczce która najprawdopodobniej nigdy nie nadejdzie. Sądząc po opiniach klientów dostępnych na tej stronie i własnych doświadczeń widać, że Pan [dane usunięte przez moderatora]uważa swoich klientów za idiotów i zapewne codziennie modli się aby całą sprawą nie zainteresowały się odpowiednie służby. Jeśli to Pan czyta, musi Pan wiedzieć, że prędzej czy później [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]osobę która nie odpuści i będzie drążyć temat aż do skutku.


Wiadomości [3]

2024-08-22 godz: 13:48
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Witam, na wstępie przekaże, że pomówienia z Pana strony zostaną przekazane do kancelarii prawnej w celu złożenia pozwu cywilnego jak i do prokuratury w związku z podejrzeniem przestępstwa z art. 212 kk. Polityki zwrotów itp. są dostępne w regulaminie sklepu ale Pana ignorancja nawet nie pozwala na przeczytanie zawartości regulaminu. Proszę doinformować się co to dropshiping bo nie prowadzę tego typu działalności. Projektory są sprowadzane hurtowo do magazynu. Co Pana obchodzi w jakiej cenie co kto sprzedaje? To tylko i wyłącznie moja sprawa a Pan nie jest zmuszony do zakupu. Proszę się nie ośmieszać. To "magcubic" to jest tak samo marka wymyślona i nadana na projektor tak samo jak ja to robię więc nie wiem czy Pan udaje czy co. Po drugie co w tym złego? Odpowiadam na maile codziennie wieczorem każdemu. Więc proszę nie kłamać. Co to znaczy że firma "podszywa się własnym brandem"? Dosłownie 90% elektroniki na świecie jest obrandowana w taki sam sposób i kolejny raz zapytam: co w tym złego? Pan jest jakiś zazdrosny? Jest Pan jakimś nieudacznikiem, który też by chciał zrobić własną markę ale nie umie? Czy co? Przesyłki dochodzą do moich klientów i mam na to niezbite dowody. Okres czekania na przesyłkę również jest opisany na stronie internetowej. Pan jako konsument ma obowiązek zapoznać się z regulaminem sklepu. Również wysłał Pan deklarację zapoznania się z regulaminem bez akceptacji którego płatność jest uniemożliwiona. Wykazał się Pan głupotą, ignorancką postawą, pomawia mnie Pan co jest przestępstwem. Opinie klientów to są tak samo napisane przez takich samych ignorantów jak Pan i niczym się Państwo nie różnicie od siebie. Więc tak jak napisałem. Sprawa zostanie przekazana do kancelarii prawnej oraz do prokuratury. Dane Pana mam skoro jest Pan moim klientem. Pozdrawiam

2024-08-22 godz: 13:52
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Jeśli nie mam Pana danych do złożenia pozwu to policja określi Pana tożsamość. Pozdrawiam

2024-08-22 godz: 14:03
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Proszę o numer zamówienia to zwrócę pieniądze najwyżej.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]