Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków/wprowadzanie w błąd

8 kwietnia zamówiłam biurko ze strony Newood (Kraft Sp. zo.o.) Na stronie była informacja, że dostawa odbędzie się w ciągu 3-4 dni roboczych. 16 kwietnia, gdy nie otrzymałam zamówienia, skontaktowałam się z firmą i dostałam informację, że biuro będzie dostępne w maju. 20 maja znów skontaktowałam się z firmą, ponieważ nadal nie otrzymałam zamówienia ani żadnych informacji. Poinformowano mnie, że mogę anulować zamówienie wysyłając maila, co też zrobiłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Gdy kontaktuje się w formą ciągle dostaje zapewnienie, że środki bezzwłocznie zostaną zwrócone. Proszę o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-08-23 godz: 01:34
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]