2024-08-21 godz: 10:50
Od
avatar-urlA.Z.
Publiczna
Otwarta

Brak zwroty pieniędzy

Towar otrzymałam po długim czasie i upominaniu. Okropnej jakości, dlatego zdecydowałam się na odesłanie . Niestety zaczęła się szarpanina o zwrot środków. Sprawę chce nagłośnić i zgłosić wszędzie gdzie się da. Aktualnie zbieram również informacje na temat sklepu, poszkodowanych, do pozwu grupowego. Co mogę jeszcze zrobić by odżywać pieniądze? Proszę o poradę. Chce także przestrzec innych przed tymi oszustami … Załączam rowniez wszystkie maile ze sklepem. Proszę o poradę. Serdecznie dziękuję


Wiadomości [1]

2024-08-21 godz: 20:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]