2024-08-21 godz: 09:44
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie

Złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts 20.06.2024 na dwie sukienki o wartości 430,80 zł. Przez kilka tygodni cierpliwie czekałam na realizację, firma Stone Skirts Anna Szczygielska za każdym razem gdy przekroczyła obiecany termin realizacji zamówienia milczała. Osobiście musiałam pilnować tych dat i dopytywać mailowo, aby otrzymać informacje o dalszym opóźnieniu. Z wielu negatywnych komentarzy na temat działań Stone Skirts dowiedziałam się to standardowa praktyka tego sklepu. Działaniom pani [dane usunięte przez moderatora] powinny przyjrzeć się odpowiednie instytucje. W dniu 03.08.2024 anulowałam zamówienie, które zostało potwierdzone przez sklep w dniu 05.08.2024. Aktualnie minęło już ponad 14 dni a ja nadal nie otrzymała zwrotu pieniędzy. Firma Stone Skirts nie odpowiedziała nawet na mojego maila, którego wysłałam w ramach przypomnienia o zwrocie w dniu 19.08.2024. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.


Wiadomości [1]

2024-08-21 godz: 20:55
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]