Publiczna
Rozwiązana

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY MIMO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zamówiłem produkt 6 lipca. Niestety zostałem wprowadzony w błąd odnośnie czasu dostawy. Skorzystałem z ustawowego prawa odstąpienia od umowy 10 lipca i zażądałem zwrotu środków. Niestety firma nie wzięła mojego prawa pod uwagę. Nie zrealizowała zwrotu środków. Wysłałem dwa wezwania do zapłaty, na które odpisywał bot standardową wiadomość. Następnie wysłałem reklamacje na adres: reklamacjeecomm@gmail.com i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Strata opiewa na kwotę 248,98 zł Nie mogę się doprosić zwrotu środków. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony. Sprawa nadaję się do UOKiKu, a także przydałoby się zawiadomić prokuraturę o popełnionym przestępstwie. Firma stosuje nieuczciwe praktyki, za co powinna ponieść odpowiedzialność. Oczekuję niezwłocznego zwrotu moich środków w całości oraz rekompensaty.


Wiadomości [4]

2024-08-21 godz: 08:32
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, zwrot kwoty został zrealizowany na Państwa konto, prosimy o sprawdzenie czy przelew dotarł.

2024-08-21 godz: 08:45
Od
M.J.

Sprawdziłem i póki co nie ma środków na moim koncie. Gdy przyjdzie przelew, to wrócę z wiadomością zwrotną.

2024-08-21 godz: 12:16
Od
M.J.

Otrzymałem zwrot w niepełnej wysokości - 219,99 zł Czekam na zwrot pozostałej kwoty - 28,99 zł Sprawa nie jest dla mnie zakończona.

2024-08-23 godz: 08:29
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, przelew brakującej kwoty został zlecony dla Państwa.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]