- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówiłem produkt 6 lipca. Niestety zostałem wprowadzony w błąd odnośnie czasu dostawy. Skorzystałem z ustawowego prawa odstąpienia od umowy 10 lipca i zażądałem zwrotu środków. Niestety firma nie wzięła mojego prawa pod uwagę. Nie zrealizowała zwrotu środków. Wysłałem dwa wezwania do zapłaty, na które odpisywał bot standardową wiadomość. Następnie wysłałem reklamacje na adres: reklamacjeecomm@gmail.com i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Strata opiewa na kwotę 248,98 zł Nie mogę się doprosić zwrotu środków. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony. Sprawa nadaję się do UOKiKu, a także przydałoby się zawiadomić prokuraturę o popełnionym przestępstwie. Firma stosuje nieuczciwe praktyki, za co powinna ponieść odpowiedzialność. Oczekuję niezwłocznego zwrotu moich środków w całości oraz rekompensaty.