2024-08-20 godz: 06:24
Od
avatar-urlA.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za anulowane zamówienie

W dniu 18.07 dokonałam zakupy sukienki Sarah mięta za kwotę 429,00 zł (445,99 zł z przesyłką). Z uwagi na długi okres oczekiwania anulowałam zamówienie dnia 23.07 (w systemie sklepu zamówienie zostało anulowane 24.07). 24.07 dostałam informację, że środki zostaną zwrócone na moje konto, otrzymam je w ciągu 14 dni i zlecono zwrot środków do księgowości. Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności. 09.08 z uwagi na brak zwrotu odezwałam się do sklepu z prośbą o informację, kiedy zostanie zlecony zwrot. Tego samego dnia otrzymałam informację, iż sklep przeprasza za opóźnienie i zleca zwrot środków do księgowości (PONOWNIE). Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 12.08. ponownie zwróciłam się do sklepu, ponieważ minął czas, o którym pisali, w czasie którego miałam otrzymać zwrot - 14 dni. Otrzymałam informację, że sklep jest w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów i mój zwrot jest już rzekomo zgłoszony i przekazany do księgowości, jest w trakcie realizacji. Zapewniono mnie, że środki na pewno do mnie wrócą. Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. 14.08 przesłałam maila, gdzie zażądałam zwrotu i dałam na to czas do poniedziałku 19.08. Zwrotu nadal nie otrzymałam. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy!


Wiadomości [1]

2024-08-20 godz: 20:04
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]