Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zamawialam paczkę 3 lipca 2024r i do teraz jej nie otrzymalam pomimo zapłacenia za nią z góry. Pisałam meile do tej firmy, ale nadal nic. Nie wiem co mam zrobić, chciałabym odzyskać pieniądze dokładną kwotę 169,98 zł. Bardzo proszę o pomoc.


Wiadomości [2]

2024-08-17 godz: 21:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-08-19 godz: 09:12
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, które powstały. Prosimy o podanie danych do wykonania przelewu zwrotnego. - numer konta: - kwota: - numer zamówienia: - nazwę sklepu: - powód:


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]