- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 29.06.2024 r. dokonałam zamówienia trzech sukienek na stronie Fasardi za kwotę 424.20 zł. Zamówienie nr #ZPL240629-00036452. Zamówienie otrzymałam dnia 02.07.2024 r. Towar był słabej jakości, dlatego korzystając z prawa do zwrotu odesłałam sukienki w przysługującym mi terminie 14 dni. Nadałam przesyłkę nr 00359007733644546376 Pocztą Polska dnia 10.07.2024 r. z uzupełnionym formularzem zwrotu. Dnia 17.04.2024 r. dostałam maila, z informacja, że zwrot został rozpatrzony pozytywnie. Dnia 24.07.2024 r. dostałam emaila z fakturą korygującą, potwierdzającą zwrot kwoty 424.20 zł. Do dnia dzisiejszego, czyli 16.08.2024r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się ze sklepem mailowo, ale nie dostałam odpowiedzi.