2024-08-15 godz: 12:15
Od
avatar-urlD.J.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

W dniu 14.07 bieżącego roku dokonałam zakupu na stronie Stone Skirts na łączną kwotę 155,99 zł wraz z przesyłką. W dniu 17.07 nadałam zwrot artykułu, który sklep odebrał 19.07. Od tego momentu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Napisałam kilka maili do sklepu i za każdym razem jestem zapewniana, że przelew już został zlecony, ale ja nadal pieniędzy nie otrzymałam, gdzie sklep ma 14 dni na zwrot. Poniżej odpowiedzi od sklepu, kolejno, na moje zapytania o zwrot: 1: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 2: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 3: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Firma ewidentnie zbywa klienta i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy. Proszę o interwencję i pomoc w odzyskaniu należnego mi zwrotu.


Wiadomości [1]

2024-08-16 godz: 21:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]