- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 14.07 bieżącego roku dokonałam zakupu na stronie Stone Skirts na łączną kwotę 155,99 zł wraz z przesyłką. W dniu 17.07 nadałam zwrot artykułu, który sklep odebrał 19.07. Od tego momentu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Napisałam kilka maili do sklepu i za każdym razem jestem zapewniana, że przelew już został zlecony, ale ja nadal pieniędzy nie otrzymałam, gdzie sklep ma 14 dni na zwrot. Poniżej odpowiedzi od sklepu, kolejno, na moje zapytania o zwrot: 1: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 2: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 3: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Firma ewidentnie zbywa klienta i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy. Proszę o interwencję i pomoc w odzyskaniu należnego mi zwrotu.