2024-08-15 godz: 09:25
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dnia 26.07 przesyłka ze zwróconym całym zamówieniem dotarła do w/w firmy. W 13 dzień napisałam maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Odpowiedź otrzymałam dnia następnego czyli w 14 dzień, że cytuję „Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność.” W 17 dzień poprosiłam o potwierdzenie przelewu - otrzymałam odpowiedź „Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości.” Poprosiłam znowu o potwierdzenie przelewu - 18 dnia otrzymałam maila „Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji.” Po kolejnej krótkiej wymianie wiadomości znowu otrzymałam odpowiedź „Do końca bieżącego tygodnia środki zostaną zwrócone, jednak staramy się, aby zrealizować przelew jak najszybciej.” Mam wrażenie czytając opinie tutaj czy na fb, że to celowa praktyka. Tylko szkoda, że pokrzywdzonych jest tak dużo i nie każdy ma siłę na walkę z firmą, która nie powinna istnieć bo takie zagrywki są nie do przyjęcia. Bardzo proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.


Wiadomości [1]

2024-08-16 godz: 21:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]