- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 26.07 przesyłka ze zwróconym całym zamówieniem dotarła do w/w firmy. W 13 dzień napisałam maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Odpowiedź otrzymałam dnia następnego czyli w 14 dzień, że cytuję „Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność.” W 17 dzień poprosiłam o potwierdzenie przelewu - otrzymałam odpowiedź „Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości.” Poprosiłam znowu o potwierdzenie przelewu - 18 dnia otrzymałam maila „Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji.” Po kolejnej krótkiej wymianie wiadomości znowu otrzymałam odpowiedź „Do końca bieżącego tygodnia środki zostaną zwrócone, jednak staramy się, aby zrealizować przelew jak najszybciej.” Mam wrażenie czytając opinie tutaj czy na fb, że to celowa praktyka. Tylko szkoda, że pokrzywdzonych jest tak dużo i nie każdy ma siłę na walkę z firmą, która nie powinna istnieć bo takie zagrywki są nie do przyjęcia. Bardzo proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.