Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dnia 02.07.2024r zamówiłam trzy sukienki ze sklepu internetowego FASARDI. Płatność była za pobraniem. Fakturę miałam wystawioną z dnia 03.07.2024r więc 05.07.2024r sukienki były już u mnie. Po przymierzeniu sukienek wszystkie z dziewczyn stwierdziłyśmy, że źle się w nich czujemy i nie są na nas. Skorzystałam z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłałam sukienki 13.07.2024r. Fakturę korygująca miałam wystawioną dnia 26.07.2024r., ale dostałam na e-mail ją dopiero 30.07.2024r. Oczywiście wszystko się zgadzało i nie potrzebowałam wysyłać e-maila od siebie. Czekałam. Czekałam do 09.08.2024 i wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy na konto. Dostałam automatycznie wygenerowany e-mail, że jest problem z systemem. Dzisiaj, tj. 14.08.2024 ponownie wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy, ale z automatu dostałam ten sam wygenerowany e-mail, co wcześniej. Proszę o pomoc w sprawie, ponieważ nie tylko ja czekam na zwrot środków za te sukienki, ale moje koleżanki również. Niestety nie jestem w stanie sama sobie poradzić z tym problemem. Firma nie odbiera telefonów, ani nie odpisuje na e-maile. Gdybym wiedziała, że tak się stanie, to w ogóle nie zamawiałabym na tej stronie ubrań.


Wiadomości [3]

2024-08-14 godz: 22:16
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-08-21 godz: 09:10
Od
I.P.

Dzień dobry. Sprawa została rozwiązana, dostałam zwrot pieniędzy na konto. W sprawie pomogła mi Policja, a dokładnie dzielnicowy w Rzgowie, Pan M. Kamiński, który zaangażował się w sprawę. Trzeba zgłaszać sprawę na policję lub do urzędu skarbowego. Nie wolno popuścić. Mnie się udało, może komuś też się uda. Nie polecam tej firmy.

2024-10-07 godz: 07:11
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot został zrealizowany


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]