- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 02.07.2024r zamówiłam trzy sukienki ze sklepu internetowego FASARDI. Płatność była za pobraniem. Fakturę miałam wystawioną z dnia 03.07.2024r więc 05.07.2024r sukienki były już u mnie. Po przymierzeniu sukienek wszystkie z dziewczyn stwierdziłyśmy, że źle się w nich czujemy i nie są na nas. Skorzystałam z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłałam sukienki 13.07.2024r. Fakturę korygująca miałam wystawioną dnia 26.07.2024r., ale dostałam na e-mail ją dopiero 30.07.2024r. Oczywiście wszystko się zgadzało i nie potrzebowałam wysyłać e-maila od siebie. Czekałam. Czekałam do 09.08.2024 i wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy na konto. Dostałam automatycznie wygenerowany e-mail, że jest problem z systemem. Dzisiaj, tj. 14.08.2024 ponownie wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy, ale z automatu dostałam ten sam wygenerowany e-mail, co wcześniej. Proszę o pomoc w sprawie, ponieważ nie tylko ja czekam na zwrot środków za te sukienki, ale moje koleżanki również. Niestety nie jestem w stanie sama sobie poradzić z tym problemem. Firma nie odbiera telefonów, ani nie odpisuje na e-maile. Gdybym wiedziała, że tak się stanie, to w ogóle nie zamawiałabym na tej stronie ubrań.