- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 10.06.2024 złożyłam za pośrednictwem sklepu internetowego https://stoneskirts.pl/ zamówienie na kwotę 364 zł. Czas realizacji, jaki był podany przy złożeniu zamówienia to 14 dni roboczych. W dniu 28.06.2024 napisałam do sklepu maila z zapytanie, kiedy mogę się spodziewać dostawy zamówienia. Otrzymałam odpowiedź, że z powodu dużej ilości zamówień, jest opóźnienie w realizacji mojego zlecenia i paczka zostanie do mnie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. 15.07.2024 znów napisałam do sklepu z zapytaniem o status realizacji zamówienia, ponieważ paczka w dalszym ciągu do mnie nie dotarła. 16.07.2024 otrzymałam odpowiedź, ze wysyłka mojego zamówienia jest planowana maksymalnie do końca kolejnego tygodnia. 17.07.2024 poprosiłam o anulowania zamówienia i otrzymałam potwierdzenie anulacji wraz z informacją, ze zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. 06.08.2024 napisałam ponownie do sklepu z informacją, że 14 dni minęło, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu środków. 07.08.2024 otrzymałam maila, że przekazali zlecenie zwrotu środków do Księgowości. Zwrotu pieniędzy do tej pory nie otrzymałam. Po wystawieniu kilku niepochlebnych komentarzy pod zdjęciami na profilach FB i Instagramie sklepu, zostałam zablokowana, a komentarze usunięto. Oczekuję zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.