2024-08-13 godz: 13:07
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie

Dzień dobry, w 01.07.2024 dokonałam zakupu w sklepie Stone Skirts, zamówienie zostało opłacone (275.99 zł) i oczekiwałam na dostawę. W dniu 16.07.2024 ze względu na brak informacji dotyczących zamówienia, napisałam do sklepu maila z prośbą o status realizacji i ewentualną możliwość anulacji zamówienia. Otrzymałam informację, iż sprzedającemu jest bardzo przykro, że nie udało mu się zrealizować zamówienia i potwierdza anulację i przekazuje zlecenie zwrotu środków. 31.07.2024 ponownie napisałam do sklepu maila z informacją, że nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto i czy planują zwrócić mi pieniądze za niezrealizowane zamówienie. Ponownie otrzymałam informację o przekazaniu zlecenia zwrotu środków do księgowości. 09.08.2024 ponownie napisałam maila z prośbą o konkretną informację kiedy zostaną zwrócone pieniądze i standardowo otrzymałam informację, że w dniu 09.08.2024 zwrot zostanie zlecony na konto. Niestety mamy 13.08.2024 a ja w dalszym ciągu nie otrzymałam swoich pieniędzy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]