2024-08-13 godz: 12:58
Od
avatar-urlB.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków od ponad miesiąca-Stoneskirts

Sklep w pierwszej kolejności zwlekał z wysyłką zamówienia złożonego 23 maja. Po kilku przypomnieniach przesyłka została wysłana 5 lipca (po około 6 tygodniach). Zamówienie zostało przeze mnie częściowo zwrócone. 9 lipca wysłane i około 11 lipca dostarczone do zwrotu. Od tego czasu minęło 34 dni i sklep nie zwrócił środków mimo licznych upomnień z mojej strony i obietnic zwrotu ze strony sklepu. Do zwrotu jest kwota 444,16 zł. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. W razie potrzeby mogę wysłać więcej szczegółów. Dziękuję i pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-08-13 godz: 22:02
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]