- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Złożyłam zamówienie 16.06.2024. Dokładnie 22.07.2024 upomniałam się o przesyłkę ponieważ minął już okres 14 dni, który widnieje na ich stronie jako czas realizacji zamówienia. 23.07.2024 otrzymałam informacje iż zamówienie jest opóźnione o kolejne 8 dni roboczych więc anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot środków. 24.07.2024 otrzymałam mailowo informacje iż zwrot środków otrzymam w ciągu 14 dni. 6.08.2024 ponownie upomniałam się o zwrot. 7.08.2024 dostałam informacje iż zwrot zostaje zlecony do księgowości. 8.07.2024 PONOWNIE upomniałam się o zwrot z uwagi iż termin już minął. 09.08.2024 StoneSkirts odpisało iż tego samego dnia czyli 9.08 zwrot został zlecony na konto. po ponownym upomnieniu się dostałam informacje iż zwrot został zlecony do księgowości. Skoro był już wykonany na na moje konto po uprzednim zleceniu do księgowości, to są sprzeczne informacje. Oczekuje od firmy iż środki w dniu dzisiejszym zostaną wysłane na moje konto bankowe bądź blikiem.