Publiczna
Otwarta

#ZPL240606-00032267 Zamówienie Fasardi

Witam. W dniu 06.06.2024 złożyłam zamówienie na stronie Fasardi. Zamówienie z płatnością przy odbiorze. Towar do mnie dotarł, ale sukienka okazała się za krótka i byłam zmuszona ją odesłać. Tak więc zrobiłam 12.06 nadałam przesyłkę zwrotną. Przesyłka dotarła do nadawcy w dniu 13.06 a do dziś pieniędzy brak na koncie. Otrzymałam na maila fakturę korygująca na kwotę 158,39 zł, ale pieniędzy na koncie brak. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam wiadomości do sklepu i niestety za każdym razem byłam zbywana. Pani odpisywała że wysyła pilną informację do działu rozliczeń. Proszę o pomoc w otrzymaniu zwrotu. [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-08-12 godz: 22:32
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]