2024-08-12 godz: 21:21
Od
avatar-urlK.B.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot środkowy

18 lipca złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts, niestety realizacja zamówienia trwała bardzo długo, ze strony sklepu był brak kontaktu, a zamówione rzeczy nie przyszły na czas. Zdecydowałam zrezygnować z zamówienia, zgłoszone zostało mailowo, na Facebooku i na instagramie 25 lipca. Sklep przyja rezygnację i poinformował że zwróci należność w ciągu 14 dni. 1 sierpnia skontaktowałam się mailowo ze sklepem czy przelew został wykonany, ponownie informacja że zostanie przesłane w ciągu 14 dni od złożenia rezygnacji. 09 sierpnia, po upływie 15 dni ponowny kontakt, pani informuje że prześle informacje do księgowości (pomimo wcześniejszych deklaracji że zostało to zrobione). 10, 11 oraz 12 sierpnia ponownie maile ze sklepem deklaracje że przelew zostanie zlecony. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot wszystkich ponowionych przeze mnie kosztów, ponieważ już dawno minął czas który jest ustanowiony przez prawo.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]