2024-08-12 godz: 21:05
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamowienie

Złożyłam zamówienie 21.06.2024r. na dwie sukienki. Czas realizacji zamówienia według informacji na stronie miał nie przekraczać 14 dni roboczych. W międzyczasie wysłałam (06.07) zapytanie o stan zamówienia i otrzymałam informację zwrotną (08.07), ze realizacja zamówienia może się wydłużyć o kolejne 4 do 7 dni roboczych. Sukienki kupowane były na specjalną okazję więc po nie otrzymaniu ich po 14 dniach roboczych plus 7 dodatkowych dniach wydłużenia zamówienia, ponownie napisałam prośbę o natychmiastową wysyłkę zamówienia (22.07). Otrzymałam wówczas informację że ponownie realizacja zamówienia wydłużyła się o kolejne 8 dni. Zostałam więc zmuszona do anulowania zamówienia, ponieważ sukienki nie dotarłyby na czas. Otrzymałam wtedy informację, że środki zostaną zwrócone na konto (płaciłam BLIKiem) do 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam środków na konto, więc ponownie wezwałam firmę Stone Skirts do zapłaty (08.08), po czym otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu zostało zlecone księgowości. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu na konto. Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy za zamówienie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]