2024-08-12 godz: 07:56
Od
avatar-urlG.P.
Publiczna
Zamknięta

Skarga na brak odbioru energii z mikroinstalacji

Witam, jestem właścicielką mikro instalacji na Podlasiu pod Białymstokiem. Została zamontowana na moim domu w roku 2021, a od 2022 oficjalnie działa. Instalacja ma moc 10 kW, więc jest dość duża. Została zamontowana z myślą utrzymaniu min. temperatury w zimę +5*C i dostarczaniu energii elektrycznej. Niestety energia z instalacji jest odbierana w minimalnym stopniu: kiedy nasłonecznienie jest największe wyświetla się co chwila ERROR, co oznacza, że praktycznie większość energii nie jest odbierana. Pisałam już do Państwa w tej sprawie (e-mail z dnia 19 lipca 2023). Zastało przez Państwa wysłane zapytanie do (pismo PRK.732.131.2023). PGE odpowiedziała (pismo z dnia 8 sierpnia 2023 kod paskowy PGE244213438KW_23) wypisując androny o błędzie licznika, który mogę sobie sprawdzić jak będę chciała. Nie znam się ma elektryce, instalacjach, napięciach i natężeniach i u umowie z PGE nie ma mowy, że powinna się znać. Jest za to mowa (paragraf 1 pkt 1. ust. a), że zobowiązują się do odbiory wyprodukowanej przeze mnie energii. Firma która zamontowała instalacje umyła ręce, mówiąc, że to nie ich sprawa. PGE w ogóle ma klientów w 4 literach (do okienka w Białymstoku, gdybym chciała stać, to muszę czekać ok 20 godz.). Z roku na rok produkcja energii (mam aplikacje o nazwie Solarman) jest coraz mniejsza a faktury za prąd, który wciska mi PGE coraz większe (ostatnie półrocze to ok. 2300, a muszę dodać, że jesteśmy tu z mężem w wakacje i na święta). Bardzo Państwa proszę o pomoc, bo za chwilę nie będę w tanie płacić tych faktur, a PGE ciągle grozi mi, że wyłączy w ogóle energię. To absurd mam własną , z której nie mogę korzystać bo sieć jest niewydolna i musze kupować ich energie za grube tysiące i jeszcze opłacać tą niewydolna sieć! Z góry dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-08-12 godz: 22:14
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]