- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Witam, jestem właścicielką mikro instalacji na Podlasiu pod Białymstokiem. Została zamontowana na moim domu w roku 2021, a od 2022 oficjalnie działa. Instalacja ma moc 10 kW, więc jest dość duża. Została zamontowana z myślą utrzymaniu min. temperatury w zimę +5*C i dostarczaniu energii elektrycznej. Niestety energia z instalacji jest odbierana w minimalnym stopniu: kiedy nasłonecznienie jest największe wyświetla się co chwila ERROR, co oznacza, że praktycznie większość energii nie jest odbierana. Pisałam już do Państwa w tej sprawie (e-mail z dnia 19 lipca 2023). Zastało przez Państwa wysłane zapytanie do (pismo PRK.732.131.2023). PGE odpowiedziała (pismo z dnia 8 sierpnia 2023 kod paskowy PGE244213438KW_23) wypisując androny o błędzie licznika, który mogę sobie sprawdzić jak będę chciała. Nie znam się ma elektryce, instalacjach, napięciach i natężeniach i u umowie z PGE nie ma mowy, że powinna się znać. Jest za to mowa (paragraf 1 pkt 1. ust. a), że zobowiązują się do odbiory wyprodukowanej przeze mnie energii. Firma która zamontowała instalacje umyła ręce, mówiąc, że to nie ich sprawa. PGE w ogóle ma klientów w 4 literach (do okienka w Białymstoku, gdybym chciała stać, to muszę czekać ok 20 godz.). Z roku na rok produkcja energii (mam aplikacje o nazwie Solarman) jest coraz mniejsza a faktury za prąd, który wciska mi PGE coraz większe (ostatnie półrocze to ok. 2300, a muszę dodać, że jesteśmy tu z mężem w wakacje i na święta). Bardzo Państwa proszę o pomoc, bo za chwilę nie będę w tanie płacić tych faktur, a PGE ciągle grozi mi, że wyłączy w ogóle energię. To absurd mam własną , z której nie mogę korzystać bo sieć jest niewydolna i musze kupować ich energie za grube tysiące i jeszcze opłacać tą niewydolna sieć! Z góry dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]