2024-08-09 godz: 16:13
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Zamknięta

Stone Skirts Anna Szczygielska - brak zwrotu środk

Dnia 2 czerwca 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500022210 o wartości 626,40 PLN. Płatności dokonałam kartą (za pośrednictwem PayPal) przy składaniu zamówienia. Po upływie 20 dni, tj. 22 czerwca 2024 r., z uwagi na brak realizacji zamówienia, wysłałam do firmy mailowe zapytanie o status realizacji zamówienia. W dniu 24 czerwca 2024 r. otrzymałam odpowiedź, że paczka zostanie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. Jednakże po kolejnych 9 dniach, tj. 5 lipca 2024 r., ponownie skontaktowałam się z firmą, ponieważ zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Otrzymałam odpowiedź w dniu 8 lipca 2024 r., że realizacja zamówienia znów się przedłuży. Zaproponowano mi możliwość anulacji zamówienia, na co przystałam tego samego dnia, żądając jednocześnie zwrotu środków. Zgodnie z uzyskanymi informacjami, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Jednakże po upływie 15 dni, tj. 23 lipca 2024 r., ponownie wysłałam zapytanie o status zwrotu. W odpowiedzi otrzymałam jedynie przeprosiny oraz zapewnienie o zleceniu zwrotu środków. Od tego momentu regularnie kontaktowałam się mailowo z firmą, lecz za każdym razem otrzymywałam wyłącznie ogólne zapewnienia, że zwrot został wysłany, jednak nigdy nie otrzymałam zwrotu środków, ani potwierdzenia jego zlecenia (jeśli zwrot miał nastąpić za pośrednictwem PayPal) . Dnia 5 sierpnia 2024 r. wysłałam firmie wezwanie do zwrotu środków w terminie do 9 sierpnia 2024 r. (tj. 4 dni robocze). Otrzymałam natychmiastową odpowiedź, w której poinformowano mnie, że płatność jest w oczekiwaniu oraz że została złożona reklamacja do firmy płatniczej. Poproszono mnie także o podanie numeru konta, co uczyniłam. Mimo tego, zwrot środków do dnia dzisiejszego nie nastąpił. Podczas trwania korespondencji z firmą, odkryłam w internecie wiele negatywnych opinii na temat firmy „Stone Skirts”, w tym grupę na Facebooku pt. „Oszukane przez Stone Skirts”. Wskazuje to na to, że nie jestem jedyną osobą poszkodowaną przez tę firmę, a scenariusz działań, z jakimi się spotkałam, jest typowy. Firma, pomimo nieuczciwych praktyk, organizuje promocje i wyprzedaże oraz usuwa negatywne komentarze, które mogłyby ostrzec innych klientów (spotkało to również mnie). Uważam, że dalsza korespondencja z firmą nie ma sensu, ponieważ firma nadal zwodzi mnie i unika zwrotu należnych mi środków. W związku z powyższym, proszę o interwencję w tej sprawie i pomoc w odzyskaniu należnych mi środków. Załączam kopię korespondencji z firmą.


Wiadomości [1]

2024-08-10 godz: 21:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]