- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 2 czerwca 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500022210 o wartości 626,40 PLN. Płatności dokonałam kartą (za pośrednictwem PayPal) przy składaniu zamówienia. Po upływie 20 dni, tj. 22 czerwca 2024 r., z uwagi na brak realizacji zamówienia, wysłałam do firmy mailowe zapytanie o status realizacji zamówienia. W dniu 24 czerwca 2024 r. otrzymałam odpowiedź, że paczka zostanie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. Jednakże po kolejnych 9 dniach, tj. 5 lipca 2024 r., ponownie skontaktowałam się z firmą, ponieważ zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Otrzymałam odpowiedź w dniu 8 lipca 2024 r., że realizacja zamówienia znów się przedłuży. Zaproponowano mi możliwość anulacji zamówienia, na co przystałam tego samego dnia, żądając jednocześnie zwrotu środków. Zgodnie z uzyskanymi informacjami, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Jednakże po upływie 15 dni, tj. 23 lipca 2024 r., ponownie wysłałam zapytanie o status zwrotu. W odpowiedzi otrzymałam jedynie przeprosiny oraz zapewnienie o zleceniu zwrotu środków. Od tego momentu regularnie kontaktowałam się mailowo z firmą, lecz za każdym razem otrzymywałam wyłącznie ogólne zapewnienia, że zwrot został wysłany, jednak nigdy nie otrzymałam zwrotu środków, ani potwierdzenia jego zlecenia (jeśli zwrot miał nastąpić za pośrednictwem PayPal) . Dnia 5 sierpnia 2024 r. wysłałam firmie wezwanie do zwrotu środków w terminie do 9 sierpnia 2024 r. (tj. 4 dni robocze). Otrzymałam natychmiastową odpowiedź, w której poinformowano mnie, że płatność jest w oczekiwaniu oraz że została złożona reklamacja do firmy płatniczej. Poproszono mnie także o podanie numeru konta, co uczyniłam. Mimo tego, zwrot środków do dnia dzisiejszego nie nastąpił. Podczas trwania korespondencji z firmą, odkryłam w internecie wiele negatywnych opinii na temat firmy „Stone Skirts”, w tym grupę na Facebooku pt. „Oszukane przez Stone Skirts”. Wskazuje to na to, że nie jestem jedyną osobą poszkodowaną przez tę firmę, a scenariusz działań, z jakimi się spotkałam, jest typowy. Firma, pomimo nieuczciwych praktyk, organizuje promocje i wyprzedaże oraz usuwa negatywne komentarze, które mogłyby ostrzec innych klientów (spotkało to również mnie). Uważam, że dalsza korespondencja z firmą nie ma sensu, ponieważ firma nadal zwodzi mnie i unika zwrotu należnych mi środków. W związku z powyższym, proszę o interwencję w tej sprawie i pomoc w odzyskaniu należnych mi środków. Załączam kopię korespondencji z firmą.