Publiczna
Rozwiązana

Brak dostawy

Od ponad 2 miesięcy brak przesyłki. Ciągle ta sama śpiewka, przepraszamy, sprawdzamy.,.. kiedy poprosiłam o zwrot pieniędzy to otrzymałam informację że nie ma takiej możliwości. Że tylko zwrot towaru. Ale jak niby mam zwrócić coś czego nie dostałam. Zamówiłam buty wrotki. Już mi nie będą potrzebne. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Moje dziecko zbierało je na te buty samodzielnie i chce aby odzyskało chociaż pieniądze


Wiadomości [3]

2024-08-12 godz: 08:31
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. W celu dokonania zwrotu środków prosimy o podanie Państwa danych. - numer konta: - kwota: - numer zamówienia: - nazwę sklepu: - powód:

2024-08-12 godz: 08:49
Od
E.K.

Nr zamówienia jak w tytule maila 58820. Nr konta do zwrotu pieniędzy: 91 1090 1939 0000 0001 1395 6588 Kwota 378,98 PLN Nie rozumiem pytania o nazwę sklepu. Od Was kupiłam, JoyBox Powód: taki sam jak w poprzednich mailach. Nie dostałam przesyłki od 2 czerwca. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot pieniędzy.

2024-08-12 godz: 08:56
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, przekazaliśmy Państwa dane do zwrotu środków, przelew zostanie dzisiaj zlecony.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]