2024-08-07 godz: 09:41
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Rozwiązana

Problem z zamówieniem nr 7652

Dzień dobry. Kilka tygodni temu zamówiłem w sklepie internetowym pilkomania.pl mikrofon marki BOYA z wtyczką typu USB-C. 1. Otrzymałem niewłaściwe zamówienie, tzn. z wtyczką do iPhona; 2. Zamówienie dotarło po 3 tygodniach a dodatkowo aby móc je odebrać musiałem wnieść dodatkową opłatę w wysokości 25 zł (opłata celna, o której nie było żadnej wzmianki, podobnie jak o tak długim terminie wysyłki); 3. Tak jak się później zacząłem obawiać zamówiony towar okazał się być jakąś tanią chińską podróbką; 4. Na moje żądanie zwrotu pieniędzy i wskazanie adresu do ewentualnej wysyłki zwrotnej zostałem skierowany do działu reklamacyjnego, skąd pomimo dwukrotnie wysłanych wiadomości nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. 5. Nie otrzymałem żadnego dokumentu potwierdzającego zakup; Mając powyższe na uwadze czekuję całkowitego zwrotu poniesionych kosztów + ewentualnych kosztów za wysyłkę zwrotną badziewia jakie otrzymałem.


Wiadomości [8]

2024-08-07 godz: 12:36
Od
pilkomania.pl

Witam, dział reklamacyjny skontaktował się z Panem na temat odesłania paczki i zwrotu kosztów.

2024-08-07 godz: 15:46
Od
M.D.

Dzień dobry. Dział reklamacji zaproponował odesłanie towaru i zwrot kosztów bądź jego zatrzymanie i rekompensatę. Udzieliłem następującej odpowiedzi: "Otrzymane dziadostwo nie jest mi potrzebne. Raz, że to chiński szmelc. Dwa, zamawiałem mikrofon z wejściem USB-C a nie iPhone. Kwota do zwrotu: 229,98 zł płatność z dnia 12.07.2024 r. (mikrofon + przesyłka) + 25,50 zł opłaty celnej + ewentualna kwota na wysyłkę zwrotną (proszę o adres bo nie mam zamiaru tracić jeszcze na to swojego cennego czasu, którego już straciłem wystarczająco dużo - o nerwach nie wspominając) Towar odeślę w momencie całkowitego pokrycia przez Państwa dotychczas poniesionych przeze mnie kosztów + opłaty za odesłanie towaru" Powtarzam. Oczekuję całkowitego zwrotu poniesionych kosztów...

2024-08-08 godz: 09:16
Od
pilkomania.pl

Witam, jaką mamy pewność,że towar zostanie odesłany ? Według przepisów i skoro złożył Pan sprawę na konsumersach to wie Pan,że zwrot się tak nie odbywa.

2024-08-08 godz: 13:26
Od
M.D.

Ja również nie mam pewności, że po odesłaniu tego badziewia otrzymam od Państwa zwrot poniesionych kosztów, zważywszy na Państwa dotychczasowe podejście do zamówienia oraz reklamacji. Nie mniej jednak dobrze. Odeślę przesyłkę według otrzymanych informacji na adres: BOX SERVICE CZESTOCHOWSKA 77 62-800 KALISZ

2024-08-13 godz: 07:25
Od
pilkomania.pl

Witam, pozdrawiamy i czekamy na odesłanie paczki, po odesłaniu proszę podać potwierdzenie odesłania zrealizujemy zwrot środków.

2024-08-13 godz: 09:48
Od
M.D.

Dzień dobry. Paczka została nadana w dniu wczorajszym. W załączeniu potwierdzenie nadania przesyłki. Kwota do zwrotu: 229,98 zł płatność z dnia 12.07.2024 r. + 25,50 zł opłaty celnej + 23,00 zl za wysyłkę zwrotną Numer rachunku do przelewu w korespondencji mailowej. Z góry zaznaczam, że nie chcę wdawać się w dyskusje na temat zasadności zwrotu dodatkowych kosztów. Przypominam kilka faktów i argumentów przemawiających za zasadnością moich roszczeń, które nie uwzględniają straconych nerwów... 1. Otrzymałem niewłaściwe zamówienie (z wejściem lightning do iPhone'a a nie USB-C) 2. Zamówiony towar to tania podróbka zamówiona przez Państwa prawdopodobnie przez Temu, Aliexpress lub inny podobny serwis. 3. Odnosi się to do punktu 2 - paczka przyszla z jakiejś azjatyckiej miejscowości a nie Europy w związku z czym dodatkowa opłata celna, o której w zamówieniu nie było mowy nie powinna spoczywać po mojej stronie (zresztą po odebraniu przesyłki sami zadeklarowali Państwo zwrot za tą opłatę - rzekomo nakładaną losowo podczas wysyłki). Cytuję Państwa wiadomość: "Witam Serdecznie, Tak jest to opłata losowo dodawana do przesyłek. Chodzi rozporządzenie UE które weszło w zeszłym roku. Nie mamy wpływu na te opłaty (sami opłacamy wszystko przy zakupie towaru - mimo to nie zwiększyliśmy ceny produktu).. Prosimy o zachowanie potwierdzenia dodatkowej opłaty, my zwrócimy Państwu dodatkowe koszty". 4. Wobec otrzymania niewłaściwego i nieoryginalnego towaru koszt wysyłki zwrotnej powinien zostać w całości pokryty przez Państwa. Nie chcę z Państwem "wojować" ale jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w sposób polubowny, opisany powyżej, będę zmuszony podejmować dalsze kroki w celu wyegzekwowania swoim praw i zaprzestania przez Państwa nieuczciwej praktyki.

2024-08-13 godz: 13:33
Od
pilkomania.pl

Witam, jutro przelew zostanie zrealizowany po otrzymaniu prosimy o zamknięcie dyskusji.

2024-08-14 godz: 10:30
Od
M.D.

Zwrot został zrealizowany. Dziękuję serwisowi konsumersi.pl za interwencję a firmie Pilkomania.pl mogę jedynie powiedzieć, że takie działanie jest po prostu żenujące. Liczę, że za swoje oszustwa ktoś się w końcu za Was zabierze...


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]