Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków po zwróceniu zamówienia

Witam, zamówiłem w firmie JOY-BOX klocki dla dziecka za 498,98 zł, zrezygnowałem z zamówienia. Klocki i tak otrzymałem dopiero po 40 dniach. Skontaktowałem się z firmą, zrobiłem zwrot tak jak poprosili. Od tamtej pory są same problemy z kontaktem. firma JOY-BOX zrzuca winę na inną firmę i karzą się kontaktować z : reklamacjeecomm@gmail.com Jednak mail ten od kilku dni nie odpowiada, na początku przekazałem im wszystkie dane i numer konta do przelewu i kontakt się urwał. Mija już prawie miesiąc od zwrócenia towaru, a ja nadal nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniądze. Oczekuje zwrotu pełnej kwoty zakupu!


Wiadomości [1]

2024-08-07 godz: 12:21
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, zwrot środków został zrobiony dla Państwa.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]