2024-08-02 godz: 09:17
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Zamknięta

Przekroczenie czasu odpowiedzi na reklamację.

Reklamowany monitor został dostarczony do serwisu dnia 08.07.2024 niestety do tej porty nie otrzymuje żadnej informacji czy reklamacja została uznana czy nie. Powinno to nastąpić do 14 dni roboczych. Co mogę zrobić w tej sytuacji? W odpowiedzi na telefony otrzymuję informację, że opiekun reklamacji skontaktuje się z serwisem i otrzymam odpowiedź, niestety nic takiego nie ma miejsca. Proszę o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-08-02 godz: 21:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]