- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Reklamuje towar po raz 3. Jest to Ekspres do kawy Philips EP4349/70. Poprzednie serwisy nie naprawiły ekspresu pomimo wymiany przepływomierza(2razy). Pierwszy serwis niby wymienił ale ekspres wrócił i nadal wyskakiwał Bład nr 5(nie pobierał wody). Drugi serwis naprawił ale ekspres dziwnie chodził i po tygodniu kolejny raz ten sam bład. Zażądałem wymiany towaru na nowy niestety sklep nie przyjął reklamacji i wysłałam mi mail o treści :Sz. P. Dotyczy sprawy: 7311649218 W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione. Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym niezgodności towaru z umową nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową. Po zakończeniu czynności reklamacyjnych towar zostanie wysłany na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny lub do sklepu fizycznego RTV EURO AGD, jeżeli tam został dostarczony w ramach reklamacji. Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić na stronie internetowej www.euro.com.pl w zakładce „Reklamacje” lub dzwoniąc pod numer 855 855 855*. Informacja o zakończeniu postępowania reklamacyjnego zostanie wysłana również za pośrednictwem wiadomości SMS/e-mail, o ile numer telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym. * opłata według taryfy operatora Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]Specjalista ds. Obsługi Klienta