2024-07-23 godz: 10:15
Od
avatar-urlL.P.
Publiczna
Zamknięta

Nieprofesjonalna praktyka sprzedawcy - zwrot

Dokonalem zakupu marynarki meskiej w dniu 27.05.24. Po dramatycznie nieprofesjonalnej komunikacji (nigdy nie otrzymalem odpowiedzi co do materialu z jakiego jest produkt, otrzymalem odpowiedz ze moge zawsze dokonac zwrotu, po to tylko zeby w nastepnej wiadomosci zostac poinformowany ze zwrot mi nie przysluguje poniewaz towar jest przeceniony, wysylka towaru jest z Hongkongu a nie z Krakowa, godziny obslugi w Krakowie jakie podane sa na stronie internetowej sluza wprowadzeniu w blad klienta bo nie ma numeru telefonu a odpowiedz jest i tak nie wiadomo skad), odpowiedzi czasem w ogole nie dotyczą pytania. Praktycznie od poczatku do konca chodzi o odmowienie klientowi zwrotu, zatrzymanie pieniedzy oferujac znizki. Odmowilem przyjecia dostawy towaru od polskiego kuriera GLS. Oczekuję zwrotu wartości towaru.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]