- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Pod koniec grudnia odeslam do sklepu bluze meska, ze wzgledu na zly rozmiar. Poprosilam o wymiane na plaszcz z moja doplata 46 zl. Pani [dane usunięte przez moderatora] zgodzila sie na wymiane. Bluze odeslalam 3 stycznia. Brakujaca kwote przelalam. Pani twierdzila, ze plaszcz zostal wyslany, ale nie przeslala nr przesylki. Pozniej stwierdzila, ze jednak nie zostal plaszcz wyslany i wysle go tym razem osobiscie. Po 4 miesiacach zwodzenia, Pani stwierdzila ze zwroci mi pieniadze 180 zl. Powiedziala, ze przelew moze isc do 2 tygodni poprzez blue media. Pozniej stwierdzila, ze nastapil jakis blad i pieniadze zostana przelane. Wielokrotnie twierdzila, ze przelew zostanie zrealizowany badz juz zostal dokonany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam pieniedzy. Poinformowalam Pania, is zglosze sprawe na policje.