2024-07-22 godz: 13:13
Od
avatar-urlI.T.
Publiczna
Zamknięta

Niedostarczony towar, brak zwrotu pieniedzy.

Pod koniec grudnia odeslam do sklepu bluze meska, ze wzgledu na zly rozmiar. Poprosilam o wymiane na plaszcz z moja doplata 46 zl. Pani [dane usunięte przez moderatora] zgodzila sie na wymiane. Bluze odeslalam 3 stycznia. Brakujaca kwote przelalam. Pani twierdzila, ze plaszcz zostal wyslany, ale nie przeslala nr przesylki. Pozniej stwierdzila, ze jednak nie zostal plaszcz wyslany i wysle go tym razem osobiscie. Po 4 miesiacach zwodzenia, Pani stwierdzila ze zwroci mi pieniadze 180 zl. Powiedziala, ze przelew moze isc do 2 tygodni poprzez blue media. Pozniej stwierdzila, ze nastapil jakis blad i pieniadze zostana przelane. Wielokrotnie twierdzila, ze przelew zostanie zrealizowany badz juz zostal dokonany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam pieniedzy. Poinformowalam Pania, is zglosze sprawe na policje.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]