2024-07-22 godz: 12:52
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Rozwiązana

Zmiana terminu dostawy, brak kontaktu

Szanowni Państwo, Piszę do Państwa z reklamacją dotyczącą zamówionych zaproszeń. Zamówienie zostało złożone z terminem dostawy na czwartek, 25.07.2024. Niestety, do tej pory nie otrzymałam informacji o przekazaniu zaproszeń do druku, a chatbot informuje mnie o przesunięciu dostawy na poniedziałek, 29.07.2024, co nie wchodzi w grę. Brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony oraz negatywne opinie w internecie budzą moje poważne obawy co do rzetelności i profesjonalizmu Państwa firmy. W związku z powyższym, proszę o natychmiastowe potwierdzenie, że zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z umówionym terminem, tj. 25.07.2024. Oznacza to, że wysyłka powinna nastąpić najpóźniej 24.07.2024. W przeciwnym razie, proszę o zwrot środków. Proszę mieć na uwadze, że zaproszenia po 25.07.2024 nie będą mi już potrzebne. Z poważaniem


Wiadomości [1]

2024-07-22 godz: 13:09
Od
B2Wed sp. z o.o.

Dzień dobry, po zakupie otrzymała Pani od nas link gdzie znajduje się podsumowanie zamówienia, data planowanej wysyłki która jest tam podana to 24.07.2024. Nie widzimy na razie w systemie żadnej informacji aby termin ten miał ulec zmianie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]