2024-07-22 godz: 11:17
Od
avatar-urlG.W.
Publiczna
Zamknięta

LODÓWKA HISENSE RB440N4AFA

24.06.2024r. dostarczono mi chłodziarko-zamrażarkę HISENSE RB440N4AFA za cenę 3.599,99zł kupioną w sklepie internetowym. Po podłączeniu lodówki w dniu 7.07.2024r. okazało się,że jest niezgodna z opisem - jest wadliwa i nie posiada termostatu z elektronicznym sterowaniem w pełnym zakresie, czyli od -22"C , a jedynie od +2"C do 8"C. Do tego nie działa alarm otwartych drzwi. Dnia 8.07.2024r. zareklamowałam lodówkę przez inforinię - nr reklamacji: RMA101671124. Sklep milczał, tak więc ponaglałam i otrzymałam 18 lipca taką odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt i jednocześnie przepraszam za zaistniałe niedogodności. Z wniesionych informacji wystąpił błąd w opisie na stronie co zostało już przekazane do skorygowania w ofercie. Jako rozwiązanie pragnę zaproponować kod rabatowy o wartości 400zł do wykorzystania w naszym sklepie internetowym i pozostawienie towaru w bieżącym stanie technicznym. Zapewniam, że powstałe uszkodzenia nie powodują utraty gwarancji i nie mają wpływu na dalsze użytkowanie sprzętu. Kod rabatowy jest jednorazowy, ważny przez 12 miesięcy. Należy użyć go podczas finalizacji zamówienia, wpisując w dedykowane pole. Użycie kodu możliwe jest zarówno w przypadku zamówień internetowych jak i zamówień z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Kod nie łączy się z promocjami wymagającymi użycia innego kodu, subskrypcją Konto + oraz w przypadku zamówień zestawów promocyjnych.Uprzejmie proszę o potwierdzenie, czy moja propozycja została przyjęta." Chciałam zaznaczyć, że do chwili obecnej ta lodówka z takim samym opisem, jak ją nabywałam NADAL FIGURUJE NA STRONACH SKLEPU MEDIAEXPERT! Napisałam do Pani odpowiedź tej treści: "Szanowni Państwo... Piszecie, że w celu wymiany produktu na inny w pierwszej kolejności zrealizowujecie odbiór produktu, a jak produkt trafi do magazynu zlecacie przeksięgowanie na nowo wybrane urządzenia. Proszę mi powiedzieć, a co mam zrobić z zawartością zamrażalnika na przykład...? Oczekując na nowy model mam wyrzucić produkty do kosza? To jedna sprawa. Druga sprawa to mam pytanie: czy ten model w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu od -22"c...., czy jaki, bo ja już nie rozumiem... Czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę??? I kolejna sprawa, Szanowna Pani. Lodówka została zakupiona pod meble na wymiar..., co w związku z tym mam zrobić!!! Żenującym jest to, że za cenę 3599,99 zł. otrzymujemy kota w worku." Po czym opiekun reklamacji odpowiedział: "Dzień dobry, uprzejmie informuję,że model otrzymała Pani prawidłowy. W naszym opisie wystąpił błąd dlatego nie ma możliwości wymiany na ten samo model z dostępnymi funkcjami. Ten model wygląda tak jak Państwo go otrzymali dlatego proponowaliśmy rekompensatę. Proszę o decyzję. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]." Moja odpowiedź była tego typu: "Szanowna Pani... Żeby podjąć właściwą decyzję, muszę posiadać konkretne informacje, a ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. A mianowicie: 1. - czy ten model lodówki HISENSE RB440N4AFA w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu, tj. od -22"c....? Czy posiada termostat jedynie dopiero od 2"C...? 2. - czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę? A jeśli tak - to na jaką temperaturę? 3. - czy model HISENSE RB440N4AFA za cenę 3599,99 zł. posiada alarm tzw. otwartych drzwi? Podczas zakupu lodówki opierałam się na Państwa informacjach, zdjęciach i filmikach, które zjandowały się w opisie konkretnego produktu, a mianowicie lodówki HISENSE RB440N4AFA i w takiej wierze ją nabyłam. Niestety STRASZNIE SIĘ ZAWIODŁAM! Tak więc, raz jeszcze proszę o rzetelne, zgodne ze stanem faktycznym informacje techniczne dotyczące nabytej lodówki. Czy to tak wiele...(?) Zwyczajnie, jako nabywca mam prawo wiedzieć, co kupiłam, jaki jest stan techniczny i jak ma działać lodówka? z góry dziękuję na niezwłaczną odpowiedź od Państwa." Drodzy Państwo, do dziś mimo iż mija termin 14 dni od zgłoszenia, nikt nie raczyło odpowiedzieć na moje pytania - mało tego przypuszczam, że nikt tej lodówki nie widział na oczy i dlatego nie odpowiedają na proste pytania. MOIM PRAGNIENIEM JEST OTRZYMAĆ SPRAWNY MODEL I ZAPEŁNIĆ NIM MEBLE KUCHENNE, KTÓRE ZOSTAŁY WYKONANE WŁAŚNIE POD WYMIAR. Niemożliwym jest, aby chłodziarko-zamrażarka nie posiadała termostatu na zamrażarkę. Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie. Z góry dziękuję [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-07-24 godz: 00:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]