2024-07-18 godz: 20:12
Od
avatar-urlA.H.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot Towaru

Chcę zwrócić kupiony towar (spodnie i sweter). otrzymane produkty nie odpowiadają mi pod względem jakości i rozmiaru. Wysłałam e-mail na wskazany na stronie internetowej adres z informacją o zwrocie towaru wraz z prośbą o podanie adresu, na który mam odesłać zakupiony towar oraz z prośbą o przesłanie formularza zwrotu, którego wbrew informacji na stronie butiku nie było w paczce. Natychmiast otrzymałam e-mail od sklepu wyglądającego na wysłąny z automatu o treści: "Mamy nadzieję, że wszystko w porządku. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie chęci zwrotu produktu. Rozumiemy, że mogłeś doświadczyć niezadowolenia i jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać to w najlepszy możliwy sposób. Aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie, bardzo pomocne byłoby podanie nam więcej szczegółów na temat przyczyny zwrotu. Ponadto, abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i znaleźć najlepsze rozwiązanie, prosimy o przesłanie zdjęcia przedmiotu, który chcesz zwrócić. Należy pamiętać, że w celu przetworzenia zwrotu konieczne będzie odesłanie produktu do nas. Jak pokazano w naszej polityce zwrotów na stronie internetowej, klient jest odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. W takim przypadku, jako alternatywę, oferujemy 20% kod rabatowy jako rekompensatę za niezadowolenie, aby uniknąć wszelkich niedogodności. Możesz użyć tego kodu na dowolny produkt w naszym sklepie zamiast zwracać nam rzeczywisty produkt i ponosić koszty. Kod to AK20. Czekamy na Twoją odpowiedź, aby kontynuować proces i upewnić się, że Twoje doświadczenie z nami jest tak satysfakcjonujące, jak to tylko możliwe." Niestety wygląda to na oszustwo. Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy i uzyskaniu danych do zwrotu zakupinego towaru


Wiadomości [1]

2024-07-18 godz: 21:51
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]