Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja Towaru

Zamówiłem telefon powystawowy od firmy OleOle. Po otwarciu i włączeniu telefonu dotyk ekranu działał bardzo słabo oraz był problem z ładowaniem , które również praktycznie nie działało. Tego samego dnia, którego otrzymałem telefon od kuriera została złożona reklamacja . Wyraziłem zgodę na wymianę telefonu bądź naprawę usterki. Po wysłaniu telefonu na reklamację dopiero po 2 tygodniach dostałem informację zwrotną, że reklamacja nie zostaje uznana ponieważ wynika ona ze złego użytkowania telefonu co jest śmieszne gdyż nie miałem nawet okazji korzystać z tego telefonu. Kolejną sprawą jest , że informacja zwrotna , którą dostałem dopiero po 2 tygodniach wyklucza zwrot towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Dzwoniąc na infolinie aby dowiedzieć się czegoś więcej dostałem jedynie informację , że uszkodzony telefon wraca do mnie i mogę zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta bądź odesłać go ponownie na reklamację lecz nie wiadomo czy zostanie ona uznana. Bardzo zawiodłem się na firmie ponieważ zamawiałem wcześniej inne towary z tej firmy i było wszystko ok. Oczekuję od firmy, że staną na wysokości zadania i rozwiążą tą sprawę poprzez naprawę bądź rozwiązanie umowy , gdyż nie zamierzam płacić za uszkodzony telefon, którego nie uszkodziłem.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]