2024-07-16 godz: 10:13
Od
avatar-urlE.T.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

W dniu 13.06.2024 r. zwróciłam do firmy Haia całość zamówienia jednak do dnia dzisiejszego zwrotu pieniążków nie otrzymałam. Paczka w firmie została odebrana już 14.06. Dnia 02.07.2024 r. Wysłałam wiadomość do firmy że upłynął termin wskazany w regulaminie i oczekuję na zwrot jeszcze do końca tygodnia tj. do 05.07.2024. W dniu 04.07 otrzymałam odpowiedź że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i prosili o wskazanie w jaki sposób mają zwrócić środki. W odpowiedzi wskazałam nr. konta do zwrotu ale pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły a i też kontakt z firmą się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty.


Wiadomości [1]

2024-07-16 godz: 21:45
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]