- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
22.06.2024. Za pośrednictwem strony violamuzyczny.pl złożyłem zamówienie na gitarę Harley Benton TE-20HH SBK Standard Series o wartości 479,00 zł, plus wysyłka kurierem DPD 21,99 zł - razem 500,99 zł. Gitara w danym momencie miała na stronie status „na wyczerpaniu” - wysyłka w ciągu 4 dni. 25.06.2024. Zauważyłem, że moje zamówienie ma status świadczący o tym, że gitary nie ma na magazynie i oczekuje na dostawę o czym sprzedający mnie nie poinformował ale stwierdziłem, że mogę poczekać kilka dni i zobaczyć jak będzie się sprawa rozwijała. 28.06.2024. Ze względu na brak zmian w statusie zamówienia oraz brak kontaktu ze strony sprzedającego uznałem, że nie będę więcej czekał i wysłałem maila z informacją o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 01.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: Witaj, rozumiemy. Przekazujemy do księgowości. N.STRADA” 10.07.2024. Ze względu na brak zwrotu do tej pory wysłałem maila przypominającego sprzedawcy o zbliżającym się końcu terminu na zwrot pieniędzy. 11.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: „Witaj, przelew zwrotny w realizacji. Zamówienie anulowane. N.STRADA” 13.07.2024. Minął ustawowy termin zwrotu pieniędzy, przelewu oczywiście nie otrzymałem. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniędzy.