2024-07-01 godz: 16:43
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dzień dobry, W dniu 01.05.2024 r. złożyłam zamówienie sukienek. Na koncie w sklepie haia.pl zamówienie nadal widnieje jako pakowane, mimo iż w dniu 13.05.2024 roku zrealizowałam płatność za pobraniem oraz odebrałam paczkę. Zgodnie z dostępnym na stronie internetowej www.haia.pl Regulaminem, aby zachować 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Niestety w związku z tym, że zamówienie cały czas jest traktowane jako pakowane do dnia dzisiejszego, nie było możliwości skorzystania z formularza udostępnionego na stronie internetowej Haia.pl, w związku z czym zgłosiłam zwrot w dniu 21.05.2024 r. (8 dni od dnia odbioru przesyłki) poprzez zgłoszenie zwrotu za pomocą strony www.wygodnezwroty.pl. W dniu 25.05.2024 r. została nadana paczka za pomocą "wygodne zwroty" ze zwrotem zamówienia nr 24536. Zwrócona została sukienka z beżowej wiskozy 277 rozmiar L-2XL (koszt: 129,99 zł). Paczka została dostarczona do magazynu Haia.pl w dniu 28.05.2024 r., jednak do tej pory nie zostały zwrócone pieniądze za to zamówienie. W dniu 20.06.2024 r. skierowałam do sklepu Haia.pl maila informującego o sytuacji i prośbą o pilny zwrot pieniędzy, jednak sklep do tej pory nie skontaktował się ze mną i nie zwrócił pieniędzy za zamówioną sukienkę. Oczekuję, aby sklep Haia.pl w ciągu 7 dni zwrócił mi pieniądze za zakupioną sukienkę wraz z należnymi odsetkami od dnia 28.05.2024 roku.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]