2024-06-28 godz: 07:05
Od
avatar-urlA.R.
Publiczna
Zamknięta

Niezrealizowane zamówienie, brak zwrotu pieniędzy

Dnia 19 maja 2024 przez stronę https://meble24dom.pl/ złożyłam zamówienie nr 48030 na wiszący fotel ogrodowy. Zostało ono od razu opłacone - 499zł. Jako czas realizacji podano 10 dni roboczych. W związku z nieotrzymaniem zamówienia podjęłam próbę kontaktu na numer 508 814 395 , mailowo oraz przez Messengera, niestety bezskutecznie. Dnia 05.06.24 wysłałam mailem oficjalne pismo odstąpienia od umowy. Próbowałam jeszcze kila razy kontaktować się z firmą, w końcu odpisano mi na Messengerze. Wydawało się, że odstąpienie od umowy zostało przyjęte i otrzymam zwrot pieniędzy, ale do dnia dzisiejszego środki nie zostały przelane, a kontakt się urwał. Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta oraz na policję. Czekam na zwrot pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]